به گزارش صدای برخوار ؛ علیرضا ملک پور رئیس مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان برخوار درتکمیل این خبرافزود: درراستای ارائه آموزشهای مهارتی ،تفاهم نامه همکاری با حوزه علمیه خواهران شهرستان منعقد گردید. علیرضا ملک پوربیان داشت: در این جلسه در خصوص ارائه آموزش رشته های فناوری اطلاعات ویژه محصلین وصنایع دستی از قبیل چرم […]

به گزارش صدای برخوار ؛ علیرضا ملک پور رئیس مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان برخوار درتکمیل این خبرافزود: درراستای ارائه آموزشهای مهارتی ،تفاهم نامه همکاری با حوزه علمیه خواهران شهرستان منعقد گردید.
علیرضا ملک پوربیان داشت: در این جلسه در خصوص ارائه آموزش رشته های فناوری اطلاعات ویژه محصلین وصنایع دستی از قبیل چرم دوز،خیاطی،عروسک بافی،و معرق برای فارغ التحصیلان و محصلین حوزه مباحثی مطرح گردید.
وی  گفت: آغازاین دوره های آموزشی بعد از برنامه ریزی در مرکز شهرستان در کوتاه ترین زمان ممکن اجرایی میگردد.
در ادامه مقرر شد تا دوره های امر به معروف و نهی از منکر و اقتصاد مقاومتی با همکاری مدرسه علمیه خواهران ویژه بانوان شهرستان برگزار گردد.
در این جلسه ناصری مدیر مدرسه علمیه از حضور فنی و حرفه ای در این مرکز استقبال نمود و اظهارداشت: در این سالیان برای اولین بار است که مرکز فنی و حرفه ای در این مدرسه حضور پیدا کرده و از بابت داشتن دغدغه مهارتی ویژه خانم های محصل این مرکز تشکر نمود.
لازم بذکر است این مرکز دارای ١۵٠ محصل در مقطع کارشناسی بوده و تعداد قابل توجهی فارغ التحصیل نیز داشته است.

/انتهای پیام/