عبداله بنهری سرپرست فرمانداری شهرستان برخواربه همراه رئیس بنیاد شهید و بخشدار حبیب آباد و دیگر مسئولین با حضور در منزل خانواده شهید براتعلی کلهرودی(فرزند حسن) با این بزرگواران دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش صدای برخوار ؛ به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان برخوار،عبداله بنهری سرپرست فرمانداری شهرستان برخواربه همراه رئیس بنیاد شهید و بخشدار حبیب آباد و دیگر مسئولین با حضور در منزل خانواده شهید براتعلی کلهرودی(فرزند حسن) با این بزرگواران دیدار و گفتگو کردند.

عبداله بنهری در این دیدار با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران، گفت: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.

وی در ادامه با بیان اینکه افتخار ما خدمت به مردم به ویژه خانواده معزز شهدا و ایثارگران است، بیان داشت: دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران برای مسئولان روحیه بخش و موجب پشتگرمی، تلاش و فعالیت بیشتر است.

سرپرست فرمانداری گفت: حس شهادت‌طلبی نعمتی است که ما را از بقیه کشورها متمایز کرده و باید با ارزش نهادن به قشر ایثارگر و شهدا قدردان این نعمت باشیم. امروز امنیتی که داریم حاصل خون شهداست و مسئولین باتمام توان در خدمت یادگاران شهدا باید باشند.

در پایان این دیدارها سرپرست فرمانداری برخوار و هیات همراه ضمن حضور در مزار شهدای روستای دنبی و ادای احترام به مقام شامخ شهید این روستا؛ قبر مطهر شهید براتعلی کلهرودی را غبارروبی و عطرافشانی کردند.

در ادامه این دیدار از دهیاری دنبی واقع در روستای دنبی بازدید نمودند.

/انتهای پیام/