صدای برخوار-مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری اصفهان گفت: پروژه جانبازان باید اجرا شود و زمانبر شدن اجرای این پروژه هزینه های سنگینی تحمیل می کند.

به گزارش صدای برخوار ،معتمدین شهر دولت آباد در دیدار با صادق کرمی ، مدیر کل دفتر بازرسی استانداری اصفهان به دغدغه های خود در زمینه بی مهری ، زمان بر شدن و بلاتکلیفی پروژه های شهرستان از جمله ادامه بلوار جانبازان ، پروژه پیامبر اعظم و طرح تفصیلی دولت آباد پرداختند.
صادق کرمی در این دیدار ضمن تاکید بر لزوم اجرای پروژه جانبازان افزود: ایراداتی در زمینه طرح مصوب ادامه بلوار جانبازان گرفته شده بود ؛ که در این راستا پس از بررسی های کارشناسی جلسه ای در دفتر معاون عمرانی استاندار اصفهان برگزار و ضمن رفع ابهامات مسیرو بر اجرای مسیر مصوب تاکید شد. در این جلسه ورزش و جوانان نیز برای همکاری در خصوص آزادسازی مسیراعلام آمادگی کرد .
وی تصریح کرد: تاکید ما تسریع بر اجرای این پروژه باهر مسیری است که مدنظر کارشناسان، می باشد.
مدیر کل دفتر بازرسی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه شهردار و شورای شهر برای اجرای پروژه جانبازان همکاری لازم و شایسته داشته اند ، بیان کرد:علی رغم برخی مقاومت ها ، پروژه ادامه بلوار جانبازان در ردیف اعتبارات شهرداری اصفهان قرار گرفت و اجرایی شدن آن مستلزم پیگیری های مکرر است.و نقش نماینده شهرستان را بر اجرایی شدن ادامه این پروژه بسیار موثر دانست.
کرمی ادامه داد: حاجی دلیگانی نماینده توانمندی است ودر خصوص اجرای این پروژه ها تقش تاثیرگذاری دارد .
وی در زمینه طرح تفصیلی افزود:باید در طرح توسعه شهردولت آباد به مساله آب توجه کرد،و مانند برخی از شهرها کورکورانه شهر توسعه نیابد، این بینش نادرست گریبانگیر آیندگان میشود.بزودی هماهنگی لازم با اداره راه و شهرسازی انجام می شود تا طرح تفصیلی دولت اباد در اولین کمسیون ماده ۵ در دستور کار قرار بگیرد.
مدیر کل بازرسی استانداری اصفهان بر نقش اطلاع رسانی و فرهنگ تاکید کرد و افزود: برای احداث دانشگاه آزاد اسلامی نیز تلاشهای زیادی شدو اکنون افتخاری برای شهر دولت آباد محسوب میشود .
در این جلسه رئیس شورای شهر دولت آباد گفت : ما نیز تا کنون شاهد زحمات و همراهی بدون چشم داشت صادق کرمی ، مدیر کل دفتر بازرسی استان در زمینه پروژه ادامه بلوار جانبازان بودیم و از زحمات و پیگیری های وی تقدیر و تشکر کرد.
محمد رضا حیدریان با اشاره به اینکه برخی دیگر از معتمدین شهر ازجمله امام جمعه شهرستان به دلیل مشغله های کاری نتوانستند دراین جلسه شرکت کنند ، خواستار پیگیری بیشتر معتمدین و نماینده شهرستان برای باز شدن مسیر امن برای کل شهرستان و حفظ جان مردم شد.

در پایان صادق کرمی ، مدیر کل دفتر بازرسی استان طی تماس با فرماندار شهرستان خواستار پیگیری برای برگزاری جلسه پروژه ادامه بلوار جانبازان با معاون عمرانی استاندار و نماینده شهرستان برخوارشد.

انتهای پیام /طغیانی