به گزارش صدای برخوار ؛ دکتر عباسی شهردار کمشچه از اجرای طرح‌ “جهاد روزانه و هفتگی” پاکسازی محله به محله شهر (تمام مسیرهای اصلی و فرعی) توسط نیروهای خدمات شهری شهرداری در سطح شهر خبر داد.

به گزارش صدای برخوار ؛  دکتر عباسی  شهردار کمشچه از اجرای  طرح‌ “جهاد روزانه و هفتگی”  پاکسازی محله به محله شهر (تمام مسیرهای اصلی و فرعی) توسط نیروهای خدمات شهری شهرداری در سطح شهر خبر داد.

شهردار کمشچه افزود: در راستای نظافت عمومی و پاکیزگی محیط شهری،  طرح‌ “جهاد روزانه و هفتگی”  پاکسازی محله به محله شهر از زمان شروع کار تصمیم گیری و در دستور کار شهرداری قرار گرفت که در راستای اجرای آن، تاکنون تعدادی معابر و کوچه‌های اصلی و فرعی، برخی از محلات سطح شهر رفت و روب، اصلاح سرشاخه های زائد، هرس کردن مورت ها، بهسازی سطل های زباله، … پاکسازی شد و این مهم پس از پاکسازی کامل معابر کلیه محلات به صورت گردشی و بر اساس جدول زمانبندی شده و به صورت مداوم و مستمر ادامه خواهد داشت.

شهردار کمشچه در ادامه تصریح نمود: هدف از اجرای این عملیات پاکسازی و تنظیف معابر سطح شهر و همچنین ایجاد محیط سالم برای شهروندان است و در حال حاضر وضعیت نظافت معابر سطح شهر به همت کارگران خدوم خدمات شهری در حال انجام می باشد. همچنین با اشاره به اینکه همکاری و همراهی مردم با شهرداری باعث پیشرفت و توسعه یک شهر می شود ابراز امیدواری کرد:که شهروندان فهیم نیز با فرهنگ والای خود بیش از پیش خود را در قبال نظافت محلات سطح شهر مسئول دانسته و ضمن مشارکت در طرح فوق، از ریختن زباله و نخاله در معابر، جداول و کوچه‌ها خودداری نمایند.

/انتهای پیام/