محمدحسن قمی : نظر به اهمیت پرداختن به آسیبهای اجتماعی، مقدمات تأسیس مرکز آسیب های اجتماعی با حضور افراد متفکر به منظور پرداختن به جنبه های مختلف شیوع اعتیاد در شهرستان ضرورت دارد.

به گزارش صدای برخوار   جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان با حضور اصغر هدایت دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و اعضاء شورا و به ریاست محمد حسن قمی سرپرست فرمانداری در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد.

در این مراسم محمدحسن قمی سرپرست فرمانداری شهرستان برخوار ضمن خیرمقدم به دبیر محترم شورای م.م استان و تبریک به مناسبت فرارسیدن۲۵تیر ماه روز بهزیستی و تأمین اجتماعی ، درخصوص حضور شخص روسای ادارات و دستگاههای عضو شورای مواد مخدر در جلسات تأکید نمودند.

محمدحسن قمی در این جلسه خواستار ابلاغ طرح ملی مبارزه با آسیبهای اجتماعی که منطبق با سند ششم توسعه تهیه و تنظیم گردیده به شهرستان ها شدند.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر شهرستان در ادامه بر پی گیری دستگاهها برای تأسیس سمن در حوزه مواد مخدر تأکید نمودند.

محمدحسن قمی باتوجه به اهمیت اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر اعضاء نسبت به پی گیری تأسیس یک سمن در هر فصل در حوزه مواد مخدر پرداخت.

وی در ادامه افزود: نظر به اهمیت پرداختن به آسیبهای اجتماعی، مقدمات تأسیس مرکز آسیب های اجتماعی با حضور افراد متفکر به منظور پرداختن به جنبه های مختلف شیوع اعتیاد در شهرستان ضرورت دارد.

در این جلسه دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان آمادگی خود را مبنی بر برگزاری کارگاه آموزشی ویژه تربیت مربی در حوزه اعتیاد در شهرستان و معرفی ۵۰ نفر افراد واجد شرایط و داوطلب مربی پیشگیری از اعتیاد را با کسب نظر دستگاههای تخصصی جهت شرکت در دوره آموزشی اعلام نمود .

در پایان دستگاههای عضو و شهرداری ها، به ارائه نقطه نظرات، پیشنهادات، برنامه های در دست اقدام در هفته مذکور پرداختند.

انتهای پیام/روابط عمومی فرمانداری برخوار