صدای برخوار- رییس شورای حل اختلاف استان اصفهان از صلح و سازش پرونده ۲۱ میلیارد ریالی در شورای حل اختلاف برخوار این استان خبر داد.

صدای برخوار- رییس شورای حل اختلاف استان اصفهان از صلح و سازش پرونده ۲۱ میلیارد ریالی در شورای حل اختلاف برخوار این استان خبر داد.

به گزارش صدای برخوار به نقل از میزان سید محمد موسویان گفت: پرونده‌ای با موضوع اختلاف مالی به مبلغ ۲۱ میلیارد ریال به شعبه ۶ شورای حل اختلاف برخوار استان اصفهان ارجاع شد بیان داشت: تحقق صلح و سازش در این پرونده در کنار دیگر پرونده‌های مصالحه از دستاورد‌های مهم شورا‌های حل اختلاف این استان است که حاصل تلاش بی دریغ اعضا و کارکنان این نهاد است.

وی خاطرنشان کرد: اعضای شعبه ششم شورای حل اختلاف برخوار استان اصفهان بر اساس وظیفه ذاتی خود در راستای ایجاد صلح و سازش در پرونده‌های ارجاعی تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند و امروز جایگاه شورا‌های حل اختلاف در جامعه و در بین مردم به خوبی تبیین شده و امیدواریم بتوانیم تا پایان سال پرونده‌های بیشتری را به سازش برسانیم.

بیشتر بخوانید:ایجاد صلح و سازش در بیش از ۸۰ پرونده طلاق با تلاش شورای حل اختلاف کازرون

موسویان بیان کرد: با ورود کارکنان شعبه ۶ شورای حل اختلاف برخوار و دعوت از خواهان و خوانده جهت صلح و سازش، طرفین پرونده در شعبه حاضر شدند، و طرفین پرونده در همان جلسه با همدیگر به توافق رسیدند و با توافق خواهان و خوانده پرونده با صدور گزارش اصلاحی مختومه و به مصالحه رسیدند و پرونده ۲۱ میلیارد ریالی با رضایت دو طرف مختومه شد.

انتهای پیام/