امام جمعه دولت آباد در جمع نماز گزاران جمعه این شهر گفت: مدتی است شهر دولت آباد فاقد شهردار است و اعضای شورای اسلامی زودتر شهردار را معرفی کنند .

به گزارش صدای برخوار ؛ امام جمعه دولت آباد در جمع نماز گزاران جمعه این شهر گفت: مدتی است شهر دولت آباد فاقد شهردار است و اعضای شورای اسلامی زودتر شهردار را معرفی کنند .
حجت الاسلام سید حسین محمود آبادی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر دولت آباد اظهار کرد: مردم مکرر از ما می خواهند از شورای اسلامی شهر دولت آباد بخواهیم هر چه زودتر شهردار را انتخاب کنند و اعضای شورا اسلامی شهر با گذاشتن جلسات فوق العاده هر چه زودتر شخصی را که شایسته است انتخاب و معرفی کنند.
وی با دعوت مردم به رعایت تقوای الهی گفت:‌ همه ملت شاهد هستند که آمریکا باز هم در تحریم علیه ایران شکست خورده است و هر چند روز یکبار آمریکا بعضی از کشورها را از تحریم نفتی ایران معاف می کند.
امام جمعه دولت آباد مهمترین دلایل ناتوانی آمریکا در تحریم نفتی علیه ایران را ناتوانی آمریکا برای هماهنگ کردن تمام کشورها و در واقع زیر بار نرفتن کشورها برای اجرای برنامه های آمریکا نام برد و تصریح کرد: روحیه سردمداران آمریکا ظالمانه است و افکار عمومی دنیا به این مطلب پی برده و زیر بار زور نمی رود.
وی دومین دلیل نانوانی آمریکا در تحریمها را ؛ تهدیدات مسئولان نظام نام برد و به موضع فرمانده سپاه پیرامون نفت که گفت:‌‌ اگر ما نفت صادر نکنیم کشورهای منطقه هم نمی توانند صادر کنند اشاره کرد و این تهدید را بجا و عامل بسیار مهم بازدارنده دانست.

حجت الاسلام محمود آبادی افزود:‌ قدرت ایران اسلامی در دور زدن تحریمهاست، که آمریکا احساس می کند ایران توان دارد که با دیگر کشورها، با پول رسمی آنها معامله کند و همین امر باعث می شود که اعتبار دلار در معاملات بین المللی کاهش پیدا کند که این یک ضربه بسیار مهم به اعتبار آمریکا در جهان در دراز مدت است به همین جهت روز به روز کشورهای مختلف را به بهانه های مختلف معاف می کند.
وی گفت: نکته مهمی که در این ایام باید توجه داشته باشیم؛ جنگ روانی است که دشمن در کشور ایجاد می کند که این جنگ ضربه اش بیشتر است نسبت به اصل تحریمها، به همین جهت همه نسبت به جنگ روانی باید هوشیار باشیم و واقعیتهای مملکت را ببینیم و بدانیم همه چیز در کشور هست.
امام جمعه دولت آباد از حضور اقشار مختلف مردم دولت آباد در راهپیمائی ۱۳ آبان تشکر کردند و اظهار کرد: مردم با حضور خود؛ یک بار دیگر بصیرت سیاسی و حضور در صحنه خود را به اثبات رساندند و نفرت و انزجار خود را از سران آمریکاو استکبار اعلام کردند.

/انتهای پیام/