به گزارش صدای برخوار ؛ روز گذشته هم یکی از روزهای مهم و متفاوت بخش و شهر میمه بود . پیکر مطهر شهید روح الله بابایی جمعی لشکر امام حسین(ع) اصفهان که در اقدامی تروریستی در جاده ی خاش – زاهدان به شهادت رسیده بود در روستای شهید پرور ونداده مورد استقبال قرار گرفت و […]

به گزارش صدای برخوار ؛ روز گذشته هم یکی از روزهای مهم و متفاوت بخش و شهر میمه بود . پیکر مطهر شهید روح الله بابایی جمعی لشکر امام حسین(ع) اصفهان که در اقدامی تروریستی در جاده ی خاش – زاهدان به شهادت رسیده بود در روستای شهید پرور ونداده مورد استقبال قرار گرفت و با تشییع در ونداده و وزوان در شهر میمه و از مقابل تکیه ی امام حسین علیه السلام با حضور گسترده ی مردم شهید پرور میمه و شهرها و روستاهای اطراف همراه با نوحه خوانی و سینه زنی بر فراز دستهای جوانان غیرتمند و عزت مدار تشییع گردید .

مردم شهر و بویژه بانوان ولایتمدار در طول مسیر تشییع با دود کردن اسپند و اهدای شاخه های گل بر تابوت شهید ، بر عزم راسخ خود در پاسداری از ارزشهای متعالی انقلاب و اسلام تاکید کردند .
بعد از بدرقه ی پر شور و با شکوه مردم میمه کاروان حامل پیکر شهید بابایی در روستای زیادآباد مورد استقبال مردم قرار گرفت .
مشایعت کنندگان شهید روح الله بابایی در حالیکه دهها دستگاه اتومبیل آنان را همراهی می کرد با تشییع در بلوار امام رضای روستای ازان وارد صحن امامزاده ی واجب التعظیم حضرت سیده صالحه خاتون گردیدند و ضمن زیارت شهدای ازان با حضور بر مزار ناز دانه ی شهید محمد طاها اقدامی ، زخم های بیرحمی و قساوت و ترور را در فضایی غمبار و حزن آلود به اشتراک گذاشتند .
نماز جماعت ظهر و عصر در داخل حرم و در حالیکه تابوت شهید در مقابل نمازگزاران قرار داشت و فرزند شهید لحظه ای از پدر جدا نمی شد برگزار گردید.
بعد از اقامه ی نماز جماعت و نماز بر پیکر شهید روح الله ، پدر شهید طاها اقدامی فرزند شهید بابایی را در آغوش کشید و مورد تفقد قرار داد .
حاج محمود بابایی پدر شهید بابایی پس از نماز در امامزاده طی سخنان کوتاهی با تشکر از مردم بر ایستادگی و مقاومت در راه پاسداری از آرمانهای شهدا تاکید کرد .
پس از اقامه ی نماز پیکر مطهر شهید روح الله بابایی در حالیکه دهها خودرو از نقاط مختلف بخش میمه آن را مشایعت می کردند برای استقبال و تشییع و خاکسپاری به زادگاهش روستای حسن رباط حرکت داده شد .

/انتهای پیام/صبح میمه