به گزارش شمال اصفهان؛به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن خزایی در اثر اصابت ترکش ناشی از انفجار خمپاره به ناحیه سر به شهادت رسید. همچنین تامر صندوق تصویربردار خبرگزاری صدا و سیما هم از ناحیه کتف زخمی شده و هم اکنون در بیمارستان بستری است. گروه خبری خبرگزاری صدا و سیما به همراه سایر […]

به گزارش شمال اصفهان؛به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن خزایی در اثر اصابت ترکش ناشی از انفجار خمپاره به ناحیه سر به شهادت رسید.

شهادت خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در حلب + فیلم و تصاویر

همچنین تامر صندوق تصویربردار خبرگزاری صدا و سیما هم از ناحیه کتف زخمی شده و هم اکنون در بیمارستان بستری است.

شهادت خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در حلب + فیلم و تصاویر

گروه خبری خبرگزاری صدا و سیما به همراه سایر رسانه ها برای پوشش آخرین وضع میدان نبرد و پیشروی رزمندگان در منطقه منیان در غرب شهر حلب حضور داشت که تروریست ها با خمپاره این گروه را مورد حمله قرار دادند.

**مکالمه شهید خزایی با یکی از همکارانش**

شهادت خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در حلب + فیلم و تصاویر

**آرزوی محسن خزایی برای شهادت**

شهادت خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در حلب + فیلم و تصاویر

**دل نوشته مجید اخوان خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در آنکارا در رثای شهید خزائی**

بعد از علیرضا افشار و حمیدرضاحسینی و خیلی های دیگه آقا محسن هم رفت . محسنی که عشق و تمام زندگیش خانم حضرت رقیه و عمه سادات حضرت زینب بود.

میگفت داش مجید نذر کردم اگه خدا بهم دختر داد اسم عمه سادات خانم زینب رو بزارم روی دخترم و خدا بهش دختر داد و اونم به عهدش وفا کرد .

حالا فکر نمیکنم زینب آقا محسن سن وسالش بیشتر از دردانه اباعبدالله خانم حضرت رقیه باشه که باباش هم سفره اقا امام حسین شد .
یادمه حدود چهار سال پیش وقتی از دمشق واسه مرخصی اومد ایران قبل از اینکه بره شهرشون زاهدان اومد شبکه خبر گفت واستون یه سورپرایز دارم، در کیفشو باز کرد و یه پرچم قرمز رنگ در آورد و گفت این پرچم حرم حضرت عباس که تا همین چند روز پیش رو گنبد حرم خانم حضرت زینب بود و دارم میبرم مشهد تا تقدیم کنم به موزه آستان قدس، چه روزی بود اون روز شبکه خبر و چه حال و هوایی داشتن بچه ها.
هر کسی با خانم حرفی داشت پرچم رو بغل میکرد و میبوسید و اشک میریخت، یه تکه از نخ اون پرچم رو هم ازش گرفتم و محسن هم رفت و رفت و رفت.
روحت شاد محسن

دانلود فیلم