صدای برخوار- رئیس شبکه بهداشت و درمان برخوار گفت:از ابتدا تا کنون ۳۰۰ مورد مبتلا به ویروس کرونا در شهرستان برخوار شناسایی شده است و هم اکنون در وضعیت سفید قرار دارد.

صدای برخوار- رئیس شبکه بهداشت و درمان برخوار گفت:از ابتدا تا کنون ۳۰۰ مورد مبتلا به ویروس کرونا در شهرستان برخوار شناسایی شده است و هم اکنون در وضعیت سفید قرار دارد.
به گزارش صدای برخوار،شهرام حاجیان در جلسه تودیع و معارفه در فرمانداری ضمن بیان عملکرد خود در طول سه سال خدمت به شهرستان برخوار افزود: شهرستان برخوار در وضعیت سفید قرار دارد و هم اکنون ۶ مورد مشکوک به کرونا بستری اند که سه مورد از آن ها مثبت و سه مورد منفی بوده است‌.
وی با اشاره به خلا معنوی در طول این مدت اظهار داشت: با توجه به قرار گرفتن شهرستان برخوار در وضعیت سفید دستورالعمل بازگشایی اماکن مذهبی با رعایت پروتکل های بهداشتی به منظور پر شدن خلا معنوی صادر شده است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان برخوار تصریح کرد:خوشبختانه ۲۷۳ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در شهرستان برخوار بهبود یافته اند ؛ متاسفانه در طول این مدت ۲۴ بیمار مبتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند. تاکنون در شهرک سلامت سیمرغ از ۷۱۳ نفر تست تشخیص ویروس کرونا گرفته شده و از این تعداد تست ۱۸۰ نفر مثبت بوده است.
حاجیان با اشاره به اینکه بستری بیماران سرپایی همچنان رو به افزایش است ، افزود: بیشتر موارد فوتی افراد مسن و دارای بیماری زمینه ای بوده ، میانگین سن مبتلایان به کرونا ۴۷ سال و موارد فوتی ۷۲ سال می باشد . عمده ترین علت ابتلا نیز شرکت در مراسمات عروسی و عزاداری بوده است.
وی عنوان کرد : تجهیز و راه اندازی مرکز سیمرغ و زمان آباد ،ایجاد خانه بهداشت در علی آباد و مرغ و دنبی ، تجهیز و راه اندازی مرکز سلامت دلیگان ،مجوز ساخت درمانگاه کربکند، مجوز ساخت بیمارستان ۹۶ تخته از جمله مهم ترین اقدامات شبکه بهداشت در این مدت می باشد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان برخوار بیان کرد: اقدامات لازم در زمینه سفت کاری برای ساخت آزمایشگاه مرکزی با هزار متر زیر بنا انجام شده همچنین ۵ امبولانس نو خریداری شده و دو مرکز اورژانس آماده بهره برداری می باشد.
در این مراسم از زحمات شهرام حاجیان قدردانی و حسن کمالی به عنوان رئیس شبکه بهداشت و درمان برخوار معرفی شد.

انتهای پیام/طغیانی