به گزارش شمال اصفهان؛به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، و به نقل از روابط عمومی هیئت شطرنج استان، مسابقات شطرنج المپیاد محلات شهر اصفهان (جام مولای عرشیان) که از روز پنجشنبه ۲۷ خردادماه آغاز شده بود پس از چهار روز رقابت با قهرمانی تیم شاهین از شاهین‌شهر به پایان رسید.این دوره از مسابقات […]

به گزارش شمال اصفهان؛به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، و به نقل از روابط عمومی هیئت شطرنج استان، مسابقات شطرنج المپیاد محلات شهر اصفهان (جام مولای عرشیان) که از روز پنجشنبه ۲۷ خردادماه آغاز شده بود پس از چهار روز رقابت با قهرمانی تیم شاهین از شاهین‌شهر به پایان رسید.
این دوره از مسابقات با حضور ۲۹ تیم بزرگسال در بخش آزاد و ۶ تیم در رده سنی زیر ۱۰ سال برگزار شد. در بخش آزاد اصفهان با ۲۵ تیم، خمینی‌شهر با ۲ تیم و شاهین‌شهر و فلاورجان هر کدام با یک تیم شرکت کردند.
در پایان هفت دور رقابت بین تیم‌های شرکت‌کننده، تیم شاهین از شاهین‌شهر (متشکل از پدرام ناظمی، محمدجواد میناخانلو، اسماعیل خسروی و سامان شهشهانی) با ۱۶٫۵ امتیاز در جایگاه اول قرار گرفت.
تیم آکادمی شطرنج از اصفهان با ۱۵٫۵ امتیاز به مقام دوم دست یافت و تیم هشت بهشت از اصفهان با ۱۵ امتیاز به مقام سوم رسید.
همچنین علیرضا کریمیان با ۱۰۰ درصد امتیاز از تیم سه دژ، حمیدرضا امینی با ۸۳٫۳ درصد از تیم آکادمی شطرنج، محمد سلطانیان با ۸۷٫۵ درصد از تیم آکادمی شطرنج و محسن ورزنده با ۱۰۰ درصد از تیم نوین، نفرات برتر میزهای چهارگانه شدند.
تیم‌های آکادمی شطرنج، ارغوان، نونهالان، فرزین، چترنگ و بهاران نیز ۶ تیم شرکت‌کننده در رده سنی زیر ۱۰ سال بودند .
در این رده سنی تیم ارغوان اصفهان با ۱۳٫۵ امتیاز اول شد و تیم
چترنگ از فلاورجان با ۱۱ امتیاز به مقام دوم دست یافت.
همچنین مقام سوم این رده سنی را آکادمی شطرنج با ۱۱ امتیاز از آن خود کرد.