به گزارش پایگاه خبری شمال اصفهان؛نشست ائمه جماعات شهرستان برخوار به مناسبت دهه مبارک فجر روز گذشته در بیت آیت الله ناصری وبا حضور استاد حوزه علمیه اصفهان حجت الاسلام ولمسلمین سید محمد صادق ابطحی برگزار شد. استاد حوزه علمیه اصفهان و کارشناس امور سیاسی گفت:  امسال شورای نگهبان با توجه به تعداد زیاد  ثبت […]

به گزارش پایگاه خبری شمال اصفهان؛نشست ائمه جماعات شهرستان برخوار به مناسبت دهه مبارک فجر روز گذشته در بیت آیت الله ناصری وبا حضور استاد حوزه علمیه اصفهان حجت الاسلام ولمسلمین سید محمد صادق ابطحی برگزار شد.
استاد حوزه علمیه اصفهان و کارشناس امور سیاسی گفت:  امسال شورای نگهبان با توجه به تعداد زیاد  ثبت نام کنندگان و هجمه های مختلف داخلی و خارجی با شجاعت و به خوبی وظیفه خود را انجام داد.

 حجت الاسلام سید محمدصادق ابطحی در جمع روحانیون و طلاب شهرستان برخوار افزود: اکنون وظیفه جامعه روحانیت و ائمه جمعه است که مردم را برای حضور حداکثری در انتخابات و برای انتخاب اصلح دعوت و راهنمایی کنند.
وی با توجه و تاکید بر نقش مهم جایگاه خبرگان رهبری گفت: در روزهای گذشته برخی با مطرح کردن شبهات و انتقادات در مورد اصل ولایت فقیه و شورایی بودن رهبری و نقد غیر منصفانه شورای نگهبان سعی بر ایجاد فتنه و تفرقه در بین مردم دارند و این نیازمند هوشیاری و بصیرت مردم و ورود روحانیت برای هوشیاری مردم است.
این کارشناس امور سیاسی افزود: جایگاه روحانیت را در زمینه روشنگری و انتخاب اصلح مردم مؤثر و مهم است و امروز بیش از هر زمان، وظیفه طلاب و روحانیون در زمینه آگاه سازی و روشنگری در محافل، مساجد و مرکز تجمع مردم خطیرو حساس است.
این آیین با حضور آیت الله ناصری در  بیت معظم له در دولت آباد برگزار شد .