صدای برخوار_ امام جمعه دولت آباد گفت: کشور ایران از ظرفیت های خوبی برخوردار است اما متاسفانه از ظرفیت های خود در راستای حل مشکلات اقتصادی استفاده نکرده ایم .

به گزارش صدای برخوار ،حجت الاسلام و المسلمین محمود آبادی در نماز جمعه این هفته شهر دولت آباد افزود: متاسفانه شاهد بی حالی ، بی توجهی و سوء مدیریت در اداره کشور هستیم که این عوامل باعث گران شدن اجناس و فشار اقتصادی به اقشار آسیب پذیر جامعه شده است؛ باید دولت در این چند ماه باقی مانده تلاش کند و مملکت را به حال خود رها نکند.
وی با اشاره به مطالب مدیر مرکز مطالعاتی ایران در دانشگاه تل آویو تصریح کرد: مدیر این مرکز درباره ایران می گوید (ایران خط قرمزهای آمریکا را زیرپا می گذارند و جوابی از واشنگتن نمی بینند آنچه می بینیم تضعیف قدرت آمریکا در مقابل قدرت گیری ایران است .همیشه یک خط قرمز در مقابل تحریمهای ایران و ونزوئلا وجود داشت که تحریم‌ها زیر پا گذاشته نشود ولی در چند ماه گذشته ۵ نفت‌کش حامل نفت ایران به کاراکاس رسید.)
امام جمعه دولت آباد با اشاره به سخنان این مرکز مطالعاتی ادامه داد:(ایرانی به دو چیز در جهان شناخته می شوند ؛ فرش‌بافی که بهترین فرشها را می بافند و شطرنج که در ایران ابداع شده است. وقتی شما فرش می‌بافید به هر یک از نقاط ریز توجه دارید ولی وقتی شطرنج بازی می‌کنید به استراتژی توجه دارید. ایرانیان در هر دوی آنها ماهر هستند، علاوه بر این ایرانی‌ها متخصص ماهی گرفتن از آب گل‌آلود هستند.)
حجت الاسلام محمود آبادی بیان کرد: تاکید مقام معظم رهبری بر شکوفا کردن ظرفیت های درونی کشور بخاطر توانایی های است که در کشور وجود دارد و دشمنان نیز به آن اعتراف کرده اند.
وی هفته نیروی انتظامی را به کارکنان نیروی انتظامی شهرستان تبریک گفت و افزود: رسانه‌ها رضایت مندی مردم و خدمات نوینی که نیروی انتظامی به مردم می دهد را منعکس می کنند و باعث خوشحالی است که چنین نیروی مخلص و پرتلاش داریم. از زحمات فرماندهی و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان تشکر می‌کنیم که با توجه به کمبودهایی که دارند نظم و امنیت شهرستان را به ‌خوبی برقرار نموده‌اند.

انتهای پیام / طغیانی