به گزارش شمال اصفهان؛سرپرست فرمانداری برخوار از ایجاد اشتغال یک هزار و ۳۵۰ نفر در شهرستان برخوار خبر داد .محمود سلطانی در کارگروه اشتغال شهرستان برخوار گفت:‌ سهم شهرستان برخوار برای ایجاد اشتغال امسال بیش از سه هزار و ۲۰۰ نفر است که در ۹ ماه گذشته یک هزار و ۳۵۰ نفر در سامانه رصد […]

به گزارش شمال اصفهان؛سرپرست فرمانداری برخوار از ایجاد اشتغال یک هزار و ۳۵۰ نفر در شهرستان برخوار خبر داد .
محمود سلطانی در کارگروه اشتغال شهرستان برخوار گفت:‌ سهم شهرستان برخوار برای ایجاد اشتغال امسال بیش از سه هزار و ۲۰۰ نفر است که در ۹ ماه گذشته یک هزار و ۳۵۰ نفر در سامانه رصد اشتغال به ثبت رسده است .
وی افزود:‌دستگاه های اجرایی و نهاد های حمایتی برخوار با توجه به سهمیه اشتغال ابلاغی باید سهم اشتغال خود را تا پایان سال ایجاد و در سامانه رصد ثبت کنند .
سرپرست فرمانداری برخوار توجه به مشاغل خانگی را از سیاست های اقتصاد مقاومتی نام برد و گفت:‌ کاهش هزینه های جابجایی نیرو، ‌عدم نیاز به تغییر کاربری، تعامل و همکاری نیرو همراه با صمیمیت و خودکفایی خانواده از ویژگی های مشاغل خانگی است.
وی افزود:‌ در مشاغل خانگی در ۵ حوزه ی صنایع دستی، کارگاه های تولیدی، صنعت و خدمات ، فرش دستباف، امور تولیدات دامی ، شیلات و کشاورزی و فعالیت های هنری تسهیلات و خدمات داده می شود که متقاضیان می توانند به اداره ی کار و رفاه اجتماعی مراجعه کنند .
سلطانی گفت:‌ پارسال بیش از ۸۵ درصد تسهیلات مشاغل خانگی در شهرستان برخوار جذب شد که ۱۵ درصد دیگر، بدلیل معرفی به بانک های خارج از شهرستان برخوار جذب نشده است .