به گزارش شمال اصفهان؛سرپرست فرمانداری شهرستان برخوار در جلسه شورای ترافیک برخوار گفت :‌ اجرای مصوبات شورای ترافیک به کاهش تصادفات و اجرای صحیح قوانین ترافیکی در شهرستان کمک می کند . محمود سلطانی افزود: در راستای کاهش آلودگی هوا ، شهرداریها باید نسبت به جمع آوری خودروهای فرسوده خود اقدام کنند .وی حضور فعالتر […]

به گزارش شمال اصفهان؛سرپرست فرمانداری شهرستان برخوار در جلسه شورای ترافیک برخوار گفت :‌ اجرای مصوبات شورای ترافیک به کاهش تصادفات و اجرای صحیح قوانین ترافیکی در شهرستان کمک می کند .

سرپرست فرمانداری:شهرداریها باید نسبت به جمع آوری خودروهای فرسوده خود اقدام کنند

محمود سلطانی افزود: در راستای کاهش آلودگی هوا ، شهرداریها باید نسبت به جمع آوری خودروهای فرسوده خود اقدام کنند .
وی حضور فعالتر واحد های سد معبر شهرداری ها سبب کاهش تصادفات بخصوص در میادین شهری نام برد و گفت: احداث ایستگاه های فروش در میادین ممنوع می باشد .
سرپرست فرمانداری شهرستان برخوار افزود:‌ با توجه به اجرای عملیات حفاری کانال شبکه فاضلاب در باند شرقی بلوار امام خمینی(ره) در جاده دولت آباد – اصفهان، این باند به دوقسمت تفکیک می شود و در زمان اجرای طرح نیمی از باند شرقی برای رانندگان باز است .
تکمیل و راه اندازی میدان ورودی شهر سین،‌ اجرا و نصب سرعت کاه در خیابان ۲۲ بهمن دولت آباد،‌ جابجایی ایستگاه اتوبوس روبروی پارک جهاد دولت آباد و ایمن سازی محور حبیب آباد اصفهان از مصوبات این جلسه بود .

سرپرست فرمانداری:شهرداریها باید نسبت به جمع آوری خودروهای فرسوده خود اقدام کنند