شمال اصفهان؛ رئیس پلیس آگاهی استان از شناسایی و دستگیری اعضای باند سارقانی که تحت عنوان فروش طلا به نصف قیمت بازار، مبلغ یک میلیارد ریال از فردی سرقت کرده بودند ،خبر داد. سرهنگ کارآگاه ” ستار خسروی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت :در پی شکایت یکی از شهروندان تحت […]

شمال اصفهان؛ رئیس پلیس آگاهی استان از شناسایی و دستگیری اعضای باند سارقانی که تحت عنوان فروش طلا به نصف قیمت بازار، مبلغ یک میلیارد ریال از فردی سرقت کرده بودند ،خبر داد.

سرهنگ کارآگاه ” ستار خسروی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت :در پی شکایت یکی از شهروندان تحت عنوان اینکه افرادی با ترفند فروش طلا به نصف قیمت بازار، وی را به محلی برده و سپس چهار نفر به وی حمله ور و با اعمال زور و خشونت مبلغ یک میلیارد ریال از وی سرقت کرده اند ،بررسی موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت .

وی افزود: سارقان فرد مالباخته را که سرمایه دار بود از قبل شناسایی و با او تماس گرفته بودند و پس از جلب اطمینان وی اعلام می کنند که طلافروش هستند و به دلیل محکومیت قضائی متواری می باشند و قصد دارند طلاهای خود را نصف قیمت بازار به فروش برسانند.

سرهنگ خسروی بیان داشت : فرد مالباخته مبلغ یک میلیارد ریال تهیه و جهت خرید طلا به محل قرار اعزام می شود که سارقان با اعمال زور و خشونت پول وی را گرفته و از محل متواری می شوند.

این مقام انتظامی بیان داشت : کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام یکسری کارهای تخصصی و اقدامات خاص موفق شدند چهار نفر سارق را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند .

کارآگاه خسروی افزود:در مخفیگاه این افراد دو دستگاه سواری آزرا و پژو پارس ، یک دستگاه موتورسیکلت و تعدادی آلات و ادوات جرم کشف و هر چهار متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
این خبر را با دوستان در تلگرام به اشتراک بگذارید