به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بخش حبیب آباد،فرمانده انتظامی شهرستان برخوار گفت: مجموع سرقت‌ها در شهرستان برخوار در تعطیلات نوروزی امسال۹ درصد کاهش یافت. فرمانده انتظامی شهرستان برخوار در این زمینه افزود: با تلاش ماموران و با اجرای طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده، دستگیری سارقان معتاد، راه‌اندازی گشت‌های محسوس و نامحسوس و ارائه خدمات مضاعف، ۴۰درصد […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بخش حبیب آباد،فرمانده انتظامی شهرستان برخوار گفت: مجموع سرقت‌ها در شهرستان برخوار در تعطیلات نوروزی امسال۹ درصد کاهش یافت.
فرمانده انتظامی شهرستان برخوار در این زمینه افزود: با تلاش ماموران و با اجرای طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده، دستگیری سارقان معتاد، راه‌اندازی گشت‌های محسوس و نامحسوس و ارائه خدمات مضاعف، ۴۰درصد سرقت موتور سیکلت، ۱۰۰درصد سرقت‌های کش و روزنی و خودرو، ۶۰درصد سایر سرقت‌ها و در مجموع ۹درصد کاهش وقوعات را شاهد بوده‌ایم.

سرهنگ «علی صادقی» افزود: کارکنان پلیس راهنمایی ورانندگی شهرستان نیز با احصاءنقاط حادثه خیز و پرخطر و فعال نمودن واحدهای خود و اعمال مقررات در محورهای مهم موفق به کاهش تصادفات جرحی به میزان ۳۳درصدوکاهش تصادفات خسارتی به میزان ۵۵درصدشدند.

سرهنگ صادقی نقش معاونت اجتماعی در راستای اعزام کار‌شناسان به مساجد، مدارس، در بین مردم و ارائه هشدارهای انتظامی و ترافیکی را مهم دانست و گفت: شهروندان به آموزشهای ارائه شده توسط کار‌شناسان توجه ویژه داشته و جهت تداوم هر چه بهتر امنیت ضمن همکاری با پلیس هر نوع موارد مشکوک را به پلیس ۱۱۰اطلاع دهند.