صدای برخوار-امام جمعه دولت آباد اظهارکرد:اصل قضیه و موضوع پرونده شورای شهر دولت آباد مرتبط با پاداش پنجاه میلیون تومانی از بودجه شورا به شهردار سابق برای جبران کسری حقوق بوده که طبق نظر بازرسی تخلف هست.

امام جمعه دولت آباد اظهارکرد:اصل قضیه و موضوع پرونده شورای شهر دولت آباد مرتبط با پاداش پنجاه میلیون تومانی از بودجه شورا به شهردار سابق برای جبران کسری حقوق بوده که طبق نظر بازرسی تخلف هست.
به گزارش صدای برخوار،حجت الاسلام و المسلمین سید حسین محمود آبادی در نماز جمعه این هفته دولت آباد جهت شفاف سازی و رفع تهمت از اعضای شورا دولت آباد گفت: اعضا شورا دولت آبادجهت جبران کمبود حقوق ماهانه شهردار سابق مبلغ پنجاه میلیون تومان از بودجه شورا تصویب می کنند که به شهردار سابق بپردازند و انگیزه آن ها از این اقدام جبران کسر حقوق شهردار بوده است ولی ظاهراً خلاف قانون عمل کردند.
وی افزود: در همان زمان خود بازرسی تذکراتی می دهد، تا اینکه اخیراً بازرسی از اعضا شورا شکایت می کند، پرونده به دادسرا می رود و طبق قانون ادامه کار شورا معلّق می شود، تا اینکه در دادگاه، قاضی حکم قضائی خود را صادر می کند. این حکم در مرحله بدوی است و اعضا حق اعتراض دارند و نهایتاً در دادگاه تجدید نظر حکم قطعی صادر می شود که امیدواریم دادگاه تجدید نظر یک حکم عادلانه ای را صادر نماید.
امام جمعه دولت آباد ادامه داد: متأسفانه در این مدّت در فضای مجازی شایعات و تهمت هایی را به اعضا شورای شهر زده اند که واقعاً مصداق آبروریزی مؤمن است، به هر صورت اعضا هم خدماتی داشته اند و هم نقاط ضعف و نباید بخاطر یک خطا آبروی افراد برده شود. در روایت آمده است که؛ «اگر کسی مطلبی را بیان کند و بخواهد آبروی شخصی را ببرد از ولایت خداوند خارج و تحت ولایت شیطان قرار می گیرد». کسانی که با آبروی افراد بازی می کنند بدانند که جای دیگری آبروی آنها خواهد رفت.
حجت الاسلام و المسلمین محمو آبادی با اشاره به روز سیزده آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ، اظهار کرد: با توجه به وضع تحریمهای ظالمانه و شهادت سردار سلیمانی. باید در این روز از آمریکای جنایتکار اعلان انزجار نمود ، چون روز به روز دشمنی او با مردم عزیز ایران زیادتر می شود.
وی هفته وحدت را تبریک گفت و افزود: وجود مقدس پیامبر گرامی اسلام (ص)، آثار و برکات فراوانی دارد که از جمله آنها، رهانیدن بشر از غل و زنجیرهائی است که باعث می شود بشر آزاده شود و زیر بار ظلم و ستم زورگویان نرود. در طول تاریخ تمامی انبیاء الهی، مترفین قوم، یعنی کسانی که اهل دنیا بوده اند و تأثیر گذار در جامعه بوده اند، با پیامبران مخالفت کرده اند و بعضاً به مقابله و جنگ با آنها برخواسته اند. پیامبر گرامی اسلام (ص) هم دشمنان زیادی داشت، چه در طول حیات بابرکت خود و چه بعد از ایشان معاویه در یک جلسه خصوصی گفته بود که من می خواهم نام محمّد از زبانها برداشته شود. پس در طول تاریخ، پیامبر گرامی اسلام دشمنانی داشته است که به هر طریقی سعی داشته اند چهرۀ این شخصیت بزرگ را خراب کنند. اگر ما می بینیم هر از چند گاهی توهین به وجود مقدس پیامبر گرامی اسلام (ص) می شود در راستای همان اقدامات هدایت گرانه پیامبران الهی بوده است. متأسفانه شاهد حمایت رئیس جمهور فرانسه از توهین کنندۀ به پیامبر گرامی اسلام (ص) بوده ایم که به شدّت این اقدام را محکوم می کنیم و به حقانیت مسیری که خود انتخاب کرده ایم پی می بریم، چون نشان می دهد که اسلام دینی است که پایه های ظلم و ستم آنها را سست می کند.
انتهای پیام /طغیانی