به گزارش پایگاه خبری شمال اصفهان؛همزمان با گشایش سامانه اعتراض به حذف یارانه نقدی، افرادی که نسبت به قطع یارانه‌شان اعتراض دارند می‌توانند اعتراض خود را در این سامانه ثبت کنند. به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از فردا، همانطور که قبلاً وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرده بود افرادی […]

به گزارش پایگاه خبری شمال اصفهان؛همزمان با گشایش سامانه اعتراض به حذف یارانه نقدی، افرادی که نسبت به قطع یارانه‌شان اعتراض دارند می‌توانند اعتراض خود را در این سامانه ثبت کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از فردا، همانطور که قبلاً وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرده بود افرادی که نسبت به حذف یارانه نقدی شان اعتراض دارند می توانند اعتراض خود را از امروز (سه شنبه ۵ خرداد ماه) در سامانه “http://www.yaraneh10.ir” ثبت کنند.

معترضان به حذف یارانه نقدی باید بعد از مراجعه به آدرس اینترنتی مذکور شماره ملی سرپرست و شماره حساب بانکی (حسابی که برای یارانه ثبت نام شده بود) را برای استعلام وضعیت خود وارد کنند.

چنانچه یارانه شما قطع نشده باشد، سامانه پیغام می هد، ” اطلاعات شما در سامانه ثبت درخواست موجود نیست. بنابراین در وضعیت یارانه شما تاکنون تغییری ایجاد نشده است”
منبع:جویبار

برچسب ها
نوشته های مشابه
توقیف موتورسیکلت میلیاردی قاچاق در برخوار
کشف لیوان های قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در عملیات ماموران شهرستان برخوار
برداشت زعفران از ۴۰ هکتار از مزارع شهرستان برخوار
دستگاه‌های فلافل ساز یک واحد صنعتی در برخوار به ۱۵ کشور از جمله آمریکا صادر می‌شود
رونق کسب وکار در روستای حبیب آباد با ارائه دوره های آموزشی نوین
آموزش های فنی وحرفه ای باید مورد توجه همه اقشار مردم قرارگیرد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.