صدای برخوار-عباسعلی ارفع الرفیعی دولت آبادی فردی که زندگی خود را وقف آسایش و رفاه همشهریان خود کرده و درامر مدرسه سازی قدم های موثری در شهر دولت آبادبرداشته است.

وی ساخت مدرسه در خیابان جانبازان شهر دولت آباد را ضروری دانست و افزود: با توجه به جمعیت قابل توجهی که در خیابان جانبازان ساکن هستند و در آن خیابان مدرسه ای وجود ندارد؛ ساخت مدرسه درجانبازان نیازمند همکاری مردم ، خیرین مدرسه ساز و مسئولان است.

خیر مدرسه ساز اظهار داشت: ساخت مدرسه لذت بخش ترین کار و اندوخته ای ارزشمندبرای آخرت است؛که در این راستا نیم قرن پیش بنده با پیگیری و درخواست ازآقای اویسی شهردار آن زمان و همکاری مردم توانستیم مدرسه سوم خرداد را بسازیم و بعد از چندین سال شکافی در طاق مدرسه ایجاد شد که با کمک بنده و حاج محمد رضا ارفع الرفیعی این مدرسه ترمیم شد و تاکنون از این مدرسه استفاده می شود.

ارفع الرفیعی تصریح کرد:با تلاش و پیگیری های بنده، مشارکت مردم و همکاری مسئولان مدرسه اباذر،شهید فتاحی ،شهید مدرس،شهید امینی در دولت آباد ساخته شد؛ با توجه به پیچ و خمی که در مسیر مدرسه پروین اعتصامی قرار داشت و رفت و آمد دانش آموزان را بامشکل مواجه کرده بود با پیگیری های انجام شده مسیر رفت و آمد دانش آموزان را تسهیل کردیم.

وی خاطرنشان کرد: ما باید برای فراهم کردن امکانات رفاهی در شهرمان تلاش کنیم چرا که خدمت کردن به مردم لذتی بالاتر از هر چیز دیگر دارد .

انتهای پیام/