صدای برخوار-سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان برخوار گفت :زورخانه شهر دولت آباد در زمینی با متراژ ۵۰۰ متر مربع در خیابان جانبازان به زودی با حضور مسئولان کلنگ زنی خواهد شد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان برخوار گفت :زورخانه شهر دولت آباد در زمینی با متراژ ۵۰۰ متر مربع در خیابان جانبازان به زودی با حضور مسئولان کلنگ زنی خواهد شد.
به گزارش صدای برخوار،علیرضا ربیع دولت آبادی در حاشیه بازدیدهای میدانی از پروژه های ورزشی شهرستان برخوار گفت: پروژه زمین چمن مصنوعی دولت آباد یکی از زمین های بزرگ چمن مصنوعی می باشد که با متراژ ۸۰۵۰ متر مربع در سال های قبل به افتتاح رسیده است طی بازدید هایی که در چند روز گذشته با حضور مهرپرور مهندس ناظر پروژه و مهندس پوستین دوز پیمانکار این پروژه صورت گرفت، مکان رختکن و سرویس بهداشتی این پروژه جانمایی شد و ادامه روند ساخت این پروژه استارت خورد.
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان برخوار اظهار داشت: همچنین در هفته جاری بازدیدی از زمین زورخانه شهر دولت آباد با حضور حاج آقا اخروی رئیس هیات ورزش های پهلوانی و زورخانه ای استان صورت گرفت که قرار است این زورخانه در زمینی با متراژ ۵۰۰ متر مربع در خیابان جانبازان شهر دولت آباد احداث شود.
وی در ادامه اذعان داشت: این زمین توسط شهرداری دولت آباد جهت احداث گود زورخانه واگذار شده و به همت ورثه مرحوم سید محمود حسینی و جمعی از خیرین و با حمایت مسئولین شهرستان به بهره برداری خواهد رسید و در چند روز آینده با حضور مسئولین کلنگ زنی این پروژه صورت خواهد گرفت.
علیرضا ربیع دولت آبادی در پایان گفت: امیدوارم با تجهیز و ساخت پروژه های ورزشی در شهرستان شاهد شکوفایی استعدادهای جوانان در رشته های ورزشی و حضور آنان در میادین ملی و بین المللی باشیم.

انتهای پیام/طغیانی