صدای برخوار ؛ فرمانده انتظامی شهرستان برخوار از دستگیری زن و شوهری خبرداد که با جعل هویت و سرقت اسناد و مدارک اقدام به کلاه برداری ۱۰ میلیارد ریالی کرده بودند ، خبرداد

صدای برخوار ؛ فرمانده انتظامی شهرستان برخوار از دستگیری زن و شوهری خبرداد که با جعل هویت و سرقت اسناد و مدارک اقدام به کلاه برداری ۱۰ میلیارد ریالی کرده بودند ، خبرداد
به گزارش صدای برخوار ؛ سرهنگ غلامرضا براتی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری صدای برخوار گفت: با عنایت به شکایت شهروند فروشنده ای در دولت آباد برخوار مبنی بر سرقت دسته چک وی توسط زن و شوهری خریدار که با خودرو “ام وی ام”  به مغازه  وی مراجعه نموده بودند ، تحقیقات گسترده کار آگاهان پلیس آگاهی شهرستان آغار شد .
وی افزود : با توجه به اهمیت موضوع کار آگاهان مبارزه با جعل و کلاه برداری پلیس آگاهی شهرستان رسیدگی به این پرونده را آغاز و در تحقیقات اولیه دریافتند این پرونده چند شاکی دیگر از سایر شهرستان ها و استانها نیز دارد.
فرمانده انتظامی شهرستان برخوار بیان کرد: موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و در تحقیقات فنی و پلیسی انجام شده مشخص شد فردی با همسرش با اسامی جعلی و مستعار ، با خودرو های مدل بالا با عنوان خریدار اقلام لوازم خانگی با صدور چک های جعلی و سرقتی اقدام به کلاهبرداری از مردم میکنند.
سرهنگ براتی افزود: با هماهنگی مقام قضایی هر دو نفر متهم دستگیر  و مشخص شد این افراد با چک های سرقتی و در پایان شب به فروشگاه ها مراجعه می کردند و مالکان فروشنده را فریب می دادند.
فرمانده انتظامی برخوار با اشاره به اینکه تا کنون ۴۰ فقره کلاهبرداری دیگر از این زن و شوهر کشف شده گفت: با توجه به اینکه احتمال کلاهبرداری این دو نفر در دیگر استانها نیز وجود دارد، تحقیقات پلیس از آنها ادامه دارد.
سرهنگ براتی تصریح کرد: در بازرسی ماموران از مخفیگاه این متهمان مقداری از اموال مسروقه از جمعه یک دستگاه موتور سیکلت سوزوکی ۲۵۰ سی سی قاچاق که موفق به فروش آن نشده بودند به ارزش ۲میلیارد کشف گردید.
وی با اعلام اینکه زن و شوهر کلاهبردار در بازجویی های خود صراحتا به بزه انتسابی اعتراف کرده اند گفت: در بررسی های انجام یافته ارزش کلاهبرداری های صورت گرفته تاکنون ۱۰میلیارد ریال بر آورد شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان برخوار با اشاره به معرفی متهمان به مقام قضایی از شهروندان خواست ، در صورت مواجه شدن با این گونه افراد کلاهبردار و قانون گریز ،ضمن حفظ خونسردی مراتب را سریعا با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.
/انتهای پیام/جعفری