به گزارش شمال اصفهان؛ به نقل از چشم برخوار، به دنبال انفجارهای تروریستی که روز یک شنبه هفته جاری در محل پارکینگ اتوبوس‌های زائران سامرا اتفاق افتاد متأسفانه تعدادی از زائران ایرانی مجروح شده و یا به شهادت رسیدند که سه نفر از شهروندان برخواری (شهر سین) نیز در بین آن ها بودند. طبق اعلام […]

به گزارش شمال اصفهان؛ به نقل از چشم برخوار، به دنبال انفجارهای تروریستی که روز یک شنبه هفته جاری در محل پارکینگ اتوبوس‌های زائران سامرا اتفاق افتاد متأسفانه تعدادی از زائران ایرانی مجروح شده و یا به شهادت رسیدند که سه نفر از شهروندان برخواری (شهر سین) نیز در بین آن ها بودند.

طبق اعلام منابع آگاه، هواپیمای حامل مجروحان سه شنبه شب در تهران به زمین نشست و ابوالفضل قصابی و حسن قربانی از زائران شهر سین برخوار نیز در این هواپیما بودند که در بیمارستان تهران بستری شدند و تا کنون نیز در حالت بستری و مراقبت به سر می برند اما از وضعیت حسن عمویی دیگر شهروند سینی خبری در دست نبود.

طبق آخرین اطلاعات به دست آمده، امروز وضعیت این شهروند برخواری نیز پس از مشخص شدن آمار شهدا و زخمی شدگان توسط سفارت جمهوری اسلامی ایران در عراق نیز مشخص شد که بر اساس این اطلاعات، حسن عمویی به شهدای این حادثه پیوست.

حسن عمویی ۳۷ سال سن داشته و پدری مهربان برای دو فرزند خود بود.

این اتفاق ناگوار و در عین حال مبارک را خدمت شهروندان سینی و خانواده شهید عمویی تبریک و تسلیت می گوییم.

زائر سرزمین کربلا، حسن عمویی به خیل عظیم شهدا پیوست