شفیعی ؛ رزمایش عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) با هدف امید آفرینی روحیه بخشی و انسجان بخشی به بسیجان با عنوان ارکان اقتدار و امنیت مردم پایه در شهرستان برخوار برگزار می‌شود.

به گزارش صدای برخوار؛ محمد شفیعی در نشست خبری با اصحاب رسانه با تسلیت فرا رسیدن ایام ماه محرم‌الحرام گفت: رزمایش عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) ۲ همزمان با سراسر کشور در روزهای ۲۱ و ۲۲ شهریور ماه ۱۳۹۷ با شعار «وحدت، ایستادگی و پیشرفت» و با هدف امید آفرینی روحیه بخشی و انسجان بخشی به بسیجان با عنوان ارکان اقتدار و امنیت مردم پایه در شهرستان برخوار برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه این رزمایش با مشارکت ۵۰۰ نفر از بسیجیان دو گردان بیت‌المقدس و گردان ۱۰۸ برادران و الزهرا(س) خواهران سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برخوار برگزار می‌شود، افزود: از ۹ تا ۲۹ شهریور ماه برنامه ریزی شده است که یک هزار گردان بیت‌المقدس در سطح کشور رزمایش عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) ۲ را برگزار کنند که سهم استان اصفهان ۶۰ گردان و سهم شهرستان برخوار ۲ گردان می‌باشد.
فرمانده سپاه ناحیه برخوار با تأکید بر اینکه در سطح استان اصفهان جهت رفع محرومیت‌زدایی وهمزمان با رزمایش عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) ۲ نزدیک به ۳۵۰ گروه جهادی فعال هستند که سهم شهرستان برخوار ۱۷ گروه جهادی بوده است، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۳ هزار ۱۰۰ نفر روز از بسیجیان شهرستان برخوار در قالب گروه‌های دانش‌آموزی، دانشجویی، بسیج محلات، بسیج جامعه زنان، بسیج کارمندی و بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی به سایر مناطق و روستاهای محروم استان اصفهان اعزام شده اند .
وی از پیش‌بینی ۱۰۰ عنوان برنامه به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: در هفته دفاع مقدس نمایش اقتدار ۳۰ هزارنفری در استان اصفهان و ۱۰۰ هزارنفری در تهران توسط گردان‌های بیت‌المقدس خواهیم داشت که از شهرستان برخوار نیز دو گردان در این نمایش‌ها حضور خواهند داشت.
شفیعی از طرح نذر کتاب جهت تأمین اقلام دانش آموزان بی‌بضاعت همزمان با بازگشایی مدارس توسط قسمت بسیج سازندگی خبر داد و گفت: در تلاش هستیم با کمک افراد خیر اقلام درسی دانش آموزان نیازمند از جمله لوازم‌تحریر، لباس مدرسه، کیف و کفش آن‌ها را تأمین کنیم.
برادر حق شناس مسئول بسیج سازندگی در این نشست از طرح اقتصاد مقاومتی استفاده بهینه از منابع آب و خاک خبر داد و گفت :با برگزاری ۳۰۰ ساعت کلاس با همکاری جهاد کشاورزی و مرکز آموزش فنی حرفه ای شهرستان توانستیم سطح زیر کشت زعفران را از ۸ هکتار به ۲۲ هکتار افزایش دهیم.
فرمانده سپاه برخوار با بیان اینکه رئیس جمهور آمریکا «ترامپ» تصور می کند با فشار های اقتصادی و تحریم هایی که به ملت ایران وارد می کنند به نحوی پیش خواهد رفت که این ملت تسلیم زیاده خواهی آنها بشود گفت: ملت ایرانی که پیرو مکتب عاشورا است در طول ۴۰ سال گذشته از سخت ترین و پیچیده ترین بحرانها که به واسطه آمریکا و متحدان غربی و عربی او علیه ما ایجاد شده بود به آسانی عبور کردیم و از این به بعد نیز عبور خواهیم کرد.

/انتهای پیام/