فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برخوار از برگزاری رزمایش خدمت رسانی و نمایش اقتدار عاشورائی سپاهیان حضرت محمدرسول الله(ص) با اعزام بیش از ۱۷ گروه جهادی از ۹ الی ۲۹ شهریورماه در سطح شهرستان خبر داد.

به گزارش صدای برخوار ؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برخوار از برگزاری رزمایش خدمت رسانی و نمایش اقتدار عاشورائی سپاهیان حضرت محمدرسول الله(ص) با اعزام بیش از ۱۷ گروه جهادی از ۹ الی ۲۹ شهریورماه در سطح شهرستان خبر داد.

بیشتر بخوانید ….

سرهنگ پاسدار محمد شفیعی گفت: از ابتدای امسال تا کنون بیش از ۳۱۰۰ نفر روز از بسیجیان شهرستان برخوار در قالب گروه های دانش آموزی، دانشجویی، بسیج محلات، بسیج جامعه زنان، بسیج کارمندی و بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی به مناطق و روستاهای محروم شهرستان های چادگان، فریدونشهر، نطنز و برخوار اعزام شده اند .

وی با اشاره به عرصه های فعالیتی این اردوها افزود: فعالیت این گروه ها در راستای محرومیت زدایی و خدمات رسانی به محرومان طبق برنامه زمانبندی و در عرصه های عمرانی، فرهنگی، محرومیت زدایی، بهداشت و سلامت، اقتصادمقاومتی انجام خواهد شد.

این مسئول بیان نمود: بحث خدمت رسانی به محرومان در نقاط شهری و برخی از روستاهای شهرستان از اولویت های خدمت رسانی گروه های جهادی در قالب رزمایش و نمایش اقتدار عاشورائی سپاهیان حضرت محمدرسول الله(ص) می باشد

/انتهای پیام/