صدای برخوار ؛ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت مهر ولایت شهرستان برخوار کرسی‌های تلاوت قرآن کریم را به صورت هفتگی برگزار می‌کند.

به گزارش صدای برخوار ؛ مؤسسه فرهنگی قرآن وعترت مهر ولایت شهرستان برخوار اصفهان، به منظور انس هرچه بیشتر عموم مردم با قرآن و ترویج فرهنگ کلام‌الله در میان مناطق محروم، اقدام به برپایی کرسی‌های تلاوت قرآن کریم کرده است.
در نظر گرفته شده است که کرسی‌های تلاوت به طور هفتگی طی روزهای سه‌شنبه در شهر و روستاهای اطراف شهرستان برخوار برگزار شود.
این کرسی‌های تلاوت با همراهی گروهی از قاریان، حافظان در مساجد و بقاع متبرکه شهرستان برخوار برگزار خواهد شد.
بنابراین، گروهی متشکل از حافظان و قاریان برجسته استان و شهرستان، با همراهی گروه بین‌المللی رهروان ولایت دستگرد ویژه بانوان در این کرسی‌های تلاوت حضور داشته و به تلاوت آیاتی از قرآن کریم و برنامه‌های فرهنگی خواهند پرداخت.
پیش از این مؤسسه قرآن و عترت مهر ولایت شهرستان برخوار در ماه رمضان کرسی‌های تلاوت را برگزار کرده است. برپایی این محافل قرآنی با همکاری اداره آموزش و پرورش، اداره تبلیغات اسلامی، اداره اوقاف و امور خیریه، شهرداری دولت‌آباد و مؤسسه مهد قرآن کریم برگزار می‌شود.
یادآور می‌شود، محفل قرآنی روز سه‌شنبه، ۱۹ آذرماه این مؤسسه در دولت‌آباد، خیابان میثم مسجدقمربنی هاشم(ع) و همراه با نماز جماعت مغرب و عشا برپا شد.

/انتهای پیام/ایکنا