به گزارش شمال اصفهان؛به نقل از خبرگزاری مهر،علیرضا بصیری صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه آغاز به کار اتوبوس سرشماری نفوس و مسکن در شاهین‌شهر و در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تصمیمات دقیق مستلزم دارا بودن آمار دقیق است، اظهار داشت: از این رو سرشماری نفوس و مسکن در سال جاری برای […]

به گزارش شمال اصفهان؛به نقل از خبرگزاری مهر،علیرضا بصیری صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه آغاز به کار اتوبوس سرشماری نفوس و مسکن در شاهین‌شهر و در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تصمیمات دقیق مستلزم دارا بودن آمار دقیق است، اظهار داشت: از این رو سرشماری نفوس و مسکن در سال جاری برای دریافت آمار صحیح در حال اجرایی شدن است.

وی به راه‌اندازی اتوبوس سرشماری نفوس و مسکن در شاهین‌شهر نیز اشاره کرد و افزود: این اتوبوس به شهروندانی که در برخی از محلات شاهین‌شهر امکان استفاده از اینترنت را ندارند خدمات اینترنتی ارائه می‌کند.

فرماندار شاهین شهر و میمه همچنین با بیان اینکه امکان ثبت‌نام راحت و در دسترس برای کشاورزان، کارکنان مراکز بهداشت و درمان و فرهنگیان این شهرستان فراهم شده است، تصریح کرد: همچنین دانش آموزان نیز به عنوان همیاران این طرح انتخاب شده‌اند.

وی با بیان اینکه در شهرستان شاهین‌شهر، برخوار و میمه نوسان جمعیت را در برخی از شهرها داریم، اضافه کرد: در این راستا در شهرهای میمه، وزوان و لای‌بید با رشد منفی جمعیت و در شهر شاهین‌شهر به دلیل مهاجر پذیر بودن با رشد بسیار مثبت شهرداری روبرو هستیم.

بصیری در خصوص ساماندهی اتباع غیر مجاز خارجی نیز گفت: در این زمینه نیازمند همکاری ویژه مردم هستیم چراکه اگر برای این افردا منزل و فرصت شغلی ایجاد نشود با افزایش جمعیت آنها نیز روبرو نخواهیم بود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از سه هزار تبعه خارجی مجاز وجود دارد، تصریح کرد: به همین اندازه نیز در شهرستان شاهین شهر و میمه اتباع خارجی غیر مجاز داریم.