به گزارش شمال اصفهان ؛ به نقل ازخبرگزاری تسنیم ، همزمان با عید سعید قربان رالی بزرگ دوچرخه‌سواری با شعار حفظ محیط زیست و احترام به زمین سبز به میزبانی شهر میمه اصفهان برگزار شد. در این رالی بزرگ که بیش از ۲۰۰ شرکت‌کننده حضور داشتند، دوچرخه‌سواران مسیر قنات تاریخی مزدآباد(که به تازگی در فهرست […]

به گزارش شمال اصفهان ؛ به نقل ازخبرگزاری تسنیم ، همزمان با عید سعید قربان رالی بزرگ دوچرخه‌سواری با شعار حفظ محیط زیست و احترام به زمین سبز به میزبانی شهر میمه اصفهان برگزار شد.

رالی بزرگ دوچرخه‌سواری در میمه برگزار شد

در این رالی بزرگ که بیش از ۲۰۰ شرکت‌کننده حضور داشتند، دوچرخه‌سواران مسیر قنات تاریخی مزدآباد(که به تازگی در فهرست میراث جهانی ثبت شده است) شروع شد و تا تخت سرخ(منطقه طبیعی گردشگری) و دره دوزخی را رکاب زدند.

در کنار رکاب‌زنی دوچرخه‌سواران در این مسیر ۲۵ کیلومتری، برنامه‌های مفرح دیگری هم مانند کوه‌گشت، صحرانوردی و ورزش‌های هوایی هم با هدف حفظ محیط زیست، پاکسازی محیط با حضور مردم و معرفی نقاط تاریخی این شهر انجام گرفت.

در پایان این مراسم با حضور شهروندان که استقبال پرشوری از این برنامه داشتند، جشن بزرگ عید قربان هم در منطقه باستانی تخت محمدجعفر برگزار شد.