به گزارش صدای برخوار ؛ علیرضا ملک پور رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان برخوار با حجه الاسلام والمسلمین محمودآبادی نماینده ولی فقیه وامام جمعه شهر دولت آباد دیداروگفتگوکرد. علیرضا ملک پور دراین دیدار ضمن ارائه عملکرد مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان برخوار به فعالیت های انجام شده از جمله انعقاد تفاهم […]

به گزارش صدای برخوار ؛ علیرضا ملک پور رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان برخوار با حجه الاسلام والمسلمین محمودآبادی نماینده ولی فقیه وامام جمعه شهر دولت آباد دیداروگفتگوکرد.
علیرضا ملک پور دراین دیدار ضمن ارائه عملکرد مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان برخوار به فعالیت های انجام شده از جمله انعقاد تفاهم های آموزشی با اتحادیه های پوشاک ، طلا ، صنایع چوب و فلز و همچنین تفاهم نامه با بسیج شهرستان و گروه آموزشی انتخاب گفت : تمامی آموزش های مهارتی صورت گرفته در راستای اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال برای اقشار مختلف جامعه در شهرستان می باشد .
وی همچنین در خصوص اجرای آموزش های فنی و حرفه ای در حرفه های مهارت های هفتگانه ICDL ، خیاطی ، تعمیر پکیج و اسپلیت برای طلاب در حوزه های علمیه برادران و خواهران شهرستان قول مساعد داد .
حجت الاسلام والمسلمین محمودآبادی با قدردانی از فعالیت های انجام شده درشهرستان برخوار اظهار داشت : برای اولین بار است که در این شهرستان برای طلاب خواهر و برادر حوزه علمیه شهرستان آموزش های مهارتی برگزار می شود که این بسیار قابل تقدیر و تامل می باشد.
ایشان بر اجرای آموزش های مهارتی برای سپاه شهرستان تاکید نمود.

/انتهای پیام/