به گزارش شمال اصفهان؛امام جمعه شهر خورزوق گفت: دهه فجر ایام شادی ملت ایران است که با تکیه بر ایمان و ولایت حکومت طاغوت و ضد دین ، مذهب و تشییع را نبود کرد .حجت الاسلام محمد حسین کتابچی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر خورزوق افزود: انقلاب اسلامی ایران با مقابله با […]

به گزارش شمال اصفهان؛امام جمعه شهر خورزوق گفت: دهه فجر ایام شادی ملت ایران است که با تکیه بر ایمان و ولایت حکومت طاغوت و ضد دین ، مذهب و تشییع را نبود کرد .
حجت الاسلام محمد حسین کتابچی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر خورزوق افزود: انقلاب اسلامی ایران با مقابله با استکبار، تحقق آیات قران و اهداف پیامبر اکرم (ص) و اهلبیت (ع) است که دست کفار غرب و شرق و آمریکای زورگو، ظالم و ستمگر را از کشور قطع کرد .
وی ‌مهمترین شاخصه های استکبار را خود برتری و خودبینی ،‌خود را محور همه دانستن و مابقی را فرع دیدن ، نداشتن روحیه حق پذیری و همه را باطل دیدن، و فریبکاری و رفتار منافقانه نام برد و گفت:‌آمریکا با این روحیه یکی از سردمداران استکبار است .
امام جمعه شهر خورزوق افزود: آمریکا در ۷۰ سال گذشته جنایات و ظلم های زیادی علیه کشور و ملت ایران داشته که مهمترین آن حمایت از گروهک منافقین، حمایت از صدام و تحمیل جنگ ۸ ساله بر کشور و مردم است.
وی افزود: ملت ایران با توکل و ایمان به خدا و پیروی از فرامین ولایت ورهبری توانست دست کشورهای مستکبری چون آمریکا و صهیونیست را قطع کند .
حجت الاسلام کتابچی گفت:‌ ملت ایران مسیر انقلاب و انقلابی گری را ادامه می دهد واعلام می کند نظام اسلامی ایران با استکبار و کشورهای استکباری توافقی ندارد .
وی از مردم خواست با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر نفرت و انزجار خود را از استکبار جنایتکاراعلام کنند و شکوه وحدت و همدلی خود را به نمایش بگذارند