به گزارش صدای برخوار ؛ به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش، صبح امروز دهمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان با حضورعبداله بنهری فرماندار جدید و سایر اعضا درسالن جلسات آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد. در این جلسه ابتدا رهنمودهای اجرایی و اخلاقی توسط امام جمعه شهرستان بیان شد . به دنبال […]

به گزارش صدای برخوار ؛ به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش، صبح امروز دهمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان با حضورعبداله بنهری فرماندار جدید و سایر اعضا درسالن جلسات آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد. در این جلسه ابتدا رهنمودهای اجرایی و اخلاقی توسط امام جمعه شهرستان بیان شد .

به دنبال آن قدرت اله زارعان مدیر آموزش و پرورش ضمن تبریک انتصاب فرماندار و آرزوی موفقیت برای ایشان، گزارشی از وضعیت موجود و مسائل جاری آموزش و پرورش شهرستان به رتبه های برتر کنکور ،پرورشی،آموزشی و پژوهشی در حوزه دانش آموزی و معلم محوری اشاره نمود.

در ادامه عبداله بنهری فرماندار شهرستان در مورد اهمیت تعلیم و تربیت و رسالت آموزش و پرورش در تحقق ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی صحبت نمود وی در ادامه بر فراهم کردن بستر لازم جهت ایحاد نشاط و امید در دانش اموزان تأکید نمود .

/انتهای پیام/