امام جمعه مرکز شهرستان برخوار گفت: یکی از برنامه های بلند مدت دشمن برای از بین بردن نظام اسلامی ایران؛ نفوذ در مراکز مهم و سست کردن اهدافی است که برای پیشرفت جمهوری اسلامی مهم است.

به گزارش صدای برخوار ؛ امام جمعه مرکز شهرستان برخوار گفت: یکی از برنامه های بلند مدت دشمن برای از بین بردن نظام اسلامی ایران؛ نفوذ در مراکز مهم و سست کردن اهدافی است که برای پیشرفت جمهوری اسلامی مهم است.
حجت الاسلام سید حسین محمود آبادی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر دولت آباد اظهار کرد: چند ماه پیش طاووس سید امامی فردی نفوذی که در زندان خودکشی کرد و با درست کردن تیمی به بهانه حفاظت از محیط زیست ؛ دوربینهائی را کار گذاشته بودند و مراکز مهم نظامی را رصد می کردند و به شکر خدا دستگیر شد.
وی گفت: دشمن سعی می کنند به فرزندان مسئولین که در خارج هستند نفوذ کنند و از طریق آنها اطلاعاتی را کسب نمایند و در کشور دسیسه و خلل ایجاد کند.
امام جمعه دولت آباد اظهار کرد: در این روزهای اخیر رسانه ها اعلام کردند که حدود پنج سال است افرادی با نام کارشناس نفوذ کرده و با دادن اطلاعات غلط و خلاف واقع در خصوص افزایش جمعیت و تصمیم گیری صحیح در این مورد برخی از مسئولان را به اشتباه انداخته اند .
وی تصریح کرد: بحث افزایش جمعیت مورد تأکید مقام معظم رهبری و کارشناسان دلسوز است که مقام معظم رهبری فرمودند: ادامه تصمیم به کاهش جمعیت اشتباه بوده است و در دولت قبل مشوق هائی هم برای افزایش جمعیت گذاشته شد که متأسفانه آن مشوق ها برداشته شد و شاهد هستیم که در

شهرهای بزرگ خانواده های متمول تک فرزندی شده است.
حجت الاسلام محمود آبادی افزود: اگر کشوری بخواهد قدرتمند باشد و بتواند روی پای خود بایستد باید جمعیت متناسب داشته باشد به این معنا که جمعیت پیر نباشد که پیربودن جمعیت باعث کاهش قدرت عمومی کشور می شود و باید هم به افزایش جمعیت توجه داشته باشیم و نگذاریم که جمعیت پیر شود و هم به ابعاد نفوذ دشمن توجه داشته باشیم، که در برنامه های بلند مدت خود ؛ قصد کاهش قدرت عمومی کشور را دارد.
وی با گرامی داشت دهم آذر ماه سالروز شهادت آیت الله مدرس در سال ۱۳۱۲ و نامگذاری این روز به نام روز مجلس گفت: شهید آیت الله مدرس روحانی مبارز، شجاع، متّقی و پرهیزگار و الگویی برای روحانیت و مردم است.
امام جمعه دولت آباد تصریح کرد: در ارزیابی از نمایندگان مجلس شاهد هستیم که متأسفانه اتفاقاتی در مجلس می اُفتد که سبب ناراحتی است و بعضی از نمایندگان و برنامه های آنها برای پیشرفت و رفع مشکلات مردم نیست و منافع شخصی و حزبی خود را بر منافع و مصالح مردم و نظام ترجیح می دهند و در بحث وزرا اگر مجلس به موقع ارزیابی داشت و وزیری که کار آمد نیست را استیضاح و کنار می زد وضع مردم اینطور نبود.
وی گفت: متاسفانه نظر نمایندگان اول استیضاح است ولی در موقع رأی گیری، تسلیم لابی گری و قولها می شوند و مسئولین بی کفایت را دوباره ابقاء می کنند که اگر به بعد نظارتی مجلس توجه می شد و قوانین دقیق وضع می شد مشکلات کمتر بود.

/انتهای پیام/