حاجی دلیگانی در همایش مدافعان انقلاب گفت : دشمن با برنامه ها و دسیسه های مختلف بدنبال تفرقه میان مردم و نابودی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش صدای برخوار ؛ حاجی دلیگانی در همایش مدافعان انقلاب گفت : دشمن با برنامه ها و دسیسه های مختلف بدنبال تفرقه میان مردم و نابودی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

در راستای حمایت از تجلیل و ترویج روحیه انقلابی گری همایش تجلیل از مدافعان انقلاب برگزار شد.
نماینده مردم شهرستان های برخوار و شاهین شهر و میمه در همایش تجلیل از مدافعان انقلاب گفت:‌ دشمن با برنامه ها و دسیسه های مختلف بدنبال تفرقه میان مردم و نابودی نظام جمهوری اسلامی ایران است.
حسینعلی حاجی در همایش تجلیل از مدافعان انقلاب در شهرستان برخوار گفت: دشمنان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بدنبال ایجاد تفرقه قومی و ترویج جدایی‌طلبی در بین اقوام، دوقطبی سازی مردم، القاء ‌ناکار آمدی نظام، کینه ورزی به مدیریت اسلامی و انقلاب و عبور از انقلابی گری، تهاجم فرهنگی و هجمه به باورها و اعتقادات مردم، جلوگیری از پیشرفت علمی و صنعتی کشور، برنامه‌ریزی برای براندازی نظام اسلامی و نفوذ برای تغییر محاسبات مسئولان و باورهای مردم است.
وی اظهار کرد: آمریکا و برخی از هم پیمانانش بدنبال اجرای چنین برجام در ایران هستند که می توان برداشتن دست حمایت مقاومت از مسلمانان، شیعیان و اماکن متبرکه عراق و سوریه به عنوان برجام منطقه ای، ‌ برجام موشکی که بدنبال نداشتن موشک دوربرد و امکانات دفاعی از ایران است و اجرای سند FATF هستند و متاسفانه برخی از مسئولان در کشور هنوز دل خوش به وعده و وعید های غرب هستند.
در این آیین از تعدادی از مدافعان انقلاب شهرستان برخوار به عنوان نماینده انقلابیون تجلیل شد.

/انتهای پیام/