به گزارش صدای برخوار ؛ امام جمعه دولت آباد گفت:‌ این حمله تروریستی عمق کینه دشمن از نظام اسلامی را نشان می دهد، دشمن بیدار است و به هر طریقی می خواهد به این مملکت ضربه بزند. حجت الاسلام سید حسین محمود آبادی با محکوم کردن حمله ترورستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز که […]

به گزارش صدای برخوار ؛ امام جمعه دولت آباد گفت:‌ این حمله تروریستی عمق کینه دشمن از نظام اسلامی را نشان می دهد، دشمن بیدار است و به هر طریقی می خواهد به این مملکت ضربه بزند.
حجت الاسلام سید حسین محمود آبادی با محکوم کردن حمله ترورستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز که باعث به شهادت رسیدن ۲۴ نفر از هموطنان عزیز شد اظهار کرد: اگر رزمندگان ما در سوریه و عراق برای خروج و نابودی گروه های تروریستی کمک نمی کردند از این ناامنی ها در کشور فراوان بود و هر روز باید در گوشه و کنار مملکت شاهد به خاک و خون کشیدن عزیزانمان باشیم.
وی تصریح کرد: عجیب نیست که نظام سلطه این حمله تروریستی را محکوم نکرد چون به زعم آنها تروریست کسی است که در سیاست همراه آنها نمی باشد و در مقابل ظلم آنها می ایستد و ما که در مقابل آنها می ایستیم یا حزب الله لبنان و حوثی های یمن که در دفاع از مردم جان فشانی می کند تروریست هستیم ولی اینها تروریست نمی باشد.
امام جمعه دولت آباد گفت: ملت ایران منتظرند دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی کشور هر چه زودتر انتقام خون این شهدای عزیز را بگیرند و چنان درس عبرتی به آنها بدهند که دیگر جرأت انجام چنین اقدامات کوری را نداشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به حضور ریاست محترم جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل افزود: حضور و سخنرانی رییس جمهور در این نشست سبب شد باری دیگر صدای حق جمهوری اسلامی ایران به گوش دنیا برسد.
امام جمعه مرکز شهرستان برخوار اظهار کرد: آنچه که امسال در این نشست مشهود بود تشتت و پراکندگی نظرات شرکت کنندگان بود و آنها نتوانستند اجماع بین المللی را علیه ایران اسلامی بوجود بیاورند و علت اصلی عدم اجماع، رفتارهای رئیس جمهور آمریکاست، چون اکثر مردم و سران کشورها ی دنیا فهمیده اند ترامپ فردی متکبر و تاجر است و به همه مسائل از منظر سود خود نگاه می کند و هر کجا منافع شخصی و منافع آمریکا اقتضاء کند آنجا تلاش می کند و هر کجا منافعی نداشته باشد پا روی تمامی ارزشهای الهی انسانی می گذارد و در صدد نابود کردن آن کشور برمی آید.
وی نمونه رفتارهای ترامپ را همراهی در کشتار مردم مظلوم و گناره یمن و افغانستان نام برد و افزود: آمریکا نه تنها جلوگیری نمی کند بلکه همراه آنها هم می شود و مثل حمله عربستان به یمن که مردم شهید می شوند و آمریکا تسلیحات و کمک به عربستان می کنند و برای آنها مهم نیست که مردم یمن چه می شوند.
حجت الاسلام محمود آبادی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس از برگزاری برنامه های ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان برخوار در این هفته قدردانی کرد و تصریح کرد همه باید تلاش کنند تا بتوانیم فرهنگ دفاع مقدس را به نسل های آینده منتقل کنیم .

وی در پایان از نمازگزارن و خیران خواست برای تکمیل ساختمان مسجد جامع کمک کنند تا علاوه بر رفع مشکل کمبود فضا جهت اقامه نماز جمعه، از ثواب اُخروی و باقیات صالحات این کمک هم بهره شوند.

/انتهای پیام/