صدای برخوار ؛ فرمانده انتظامی شهرستان برخوار گفت: فردی که با شگردی خاص از یک طلافروشی کلاه برداری کرده بود طی یک اقدام به موقع و سریع توسط ماموران این فرماندهی شناسایی و دستگیر شد.

صدای برخوار ؛ فرمانده انتظامی شهرستان برخوار گفت: فردی که با شگردی خاص از یک طلافروشی کلاه برداری کرده بود طی یک اقدام به موقع و سریع توسط ماموران این فرماندهی شناسایی و دستگیر شد.
به گزارش صدای برخوار؛ سرهنگ غلامرضا براتی با اعلام این خبر اظهار داشت : ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان برخوار حین انجام ماموریت بازدید و آموزش طلافروش های سطح شهر با شکایت یکی از طافروش ها مبنی بر کلاه برداری فردی از وی مواجه شدند.
وی افزود در تحقیقات صورت گرفته از شاکی مشخص شد فرد کلاه بردار با سوء استفاده از مشغول بودن صاحب طلافروشی به مراجعات دیگر در یک لحظه با استفاده از تراکنش های قبلی دستگاه کارت خوان یکی از رسیدهای قبلی را به جای مبلغ قابل پرداخت تهیه و به فرد شاکی ارائه کرده و او نیز بدون توجه به تاریخ رسید یک قطعه سکه الیزابت به مبلغ ۵۱ میلیون ریال را به فرد کلاه بردار تحویل داده و بعد از رفتن وی از محل متوجه این کلاه برداری شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان برخوار اظهار داشت : پس از اظهارات صاحب طلافروشی ، ماموران بلافاصله وارد عمل شده و پس از بازبینی دوربین مداربسته مغازه و شناسایی هویت فرد کلاه بردار ،با اقدام به موقع و سریع وی را در کمتر از ۳۰ دقیقه هنگام خارج شدن از مغازه ای دیگر دستگیر کردند.
سرهنگ براتی گفت: در بازرسی از کیف همراه متهم یک عدد سکه الیزابت ، تعدادی کارت بانکی و مدارک با هویت های مختلف و ۲ قبضه چاقو نامتعارف کشف شد.
این مقام انتظامی با بیان اینکه در بررسی های صورت گرفته مشخص شد متهم دارای سوابق متعدد در زمینه سرقت ، نزاع و صدور چک بلامحل است عنوان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و فرد کلاه بردار برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.
فرمانده انتظامی شهرستان برخوار در پایان خاطر نشان کرد: به صاحبان صنوفی که از دستگاه کارت خوان استفاده می کنند توصیه می کنیم در هنگام استفاده مشتریان از دستگاه به انجام مراحل تراکنش نظارت کافی داشته باشند ، پیش فرض منوی دستگاه کارت خوان خود را تغییر دهند و پس از دریافت رسید حتما مبلغ و تاریخ و موفقیت تراکنش را به صورت دقیق بررسی نمایند.
/انتهای پیام/