صدای برخوار- فرمانده انتظامی برخوار گفت :طی سه سال گذشته ۴ هزار و۹۷۴ نفر از اتباع غیر مجاز در شهرستان برخوار دستگیر و از کشور طرد شدند.

صدای برخوار- فرمانده انتظامی برخوار گفت :طی سه سال گذشته ۴ هزار و۹۷۴ نفر از اتباع غیر مجاز در شهرستان برخوار دستگیر و از کشور طرد شدند.
سرهنگ غلامرضا براتی در مراسم تودیع و معارفه به بیان عملکرد خود در طول خدمتگذاری در شهرستان برخوار پرداخت و افزود:۱۱۷ مورد طرح عملیاتی مرصاد در سال ۱۳۹۷ ،۱۲۸ مورد طرح عملیاتی ذولفقار در سال ۹۸ و ۹ مورد طرح عملیاتی نصر در سال ۹۹ در برخوار اجرا همچنین باند سارقین کارگاه ها و کارخانه جات و کشف ۱۱ فقره سرقت به ارزش ۳۰ میلیارد ریال ، باند سارقین کابل برق و کشف ۳۳ فقره سرقت به ارزش یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال ، باند کلاهبرداری و کشف ۴۰ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد ریال ، باند سارقین مغازه و کشف ۳۵ فقره سرقت به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال منهدم شدند‌.
وی تصریح کرد: ارائه خدمات به مردم در حوزه گذرنامه ، پوشش امنیتی کلیه مراسمات و مناسبت ها و نماز جمعه ، کتترل کلیه مراسمات عروسی در تالارها ، برگزاری جلسات توجیهی آموزش در حوزه اصناف ، ارتقاء امنیت اخلاقی و پیشگیری از سرقت در صنوف ، ۴۱۸ مورد آموزش همگانی به تعداد ۱۰۲ هزار ۵۳۶ نفر در مدارس ، مساجد و ارگان هاودر راستای ارتقای فرهنگ ترافیک در جهت کاهش تخلفات و تصادفات رانندگی ، پوشش ترافیکی کلیه مراسمات و مناسبت ها و حضور مستمر در سطح حوزه در راستای روان سازی ترافیک و کاهش تخلفات و تصادفات رانندگی و کاهش ۵ درصدی تصادفات فوتی از جمله اقدامات نیروی انتظامی در مدت خدمتگذاری می باشد.
فرمانده انتظامی برخواربیان کرد: ۳۴ هزار و ۴۳۳ لیتر مشروبات الکلی داخلی و ۸۰۴ بطری مشروبات الکلی خارجی ،تجهیزان دریافت ماهواره به تعداد یک هزار و ۹۷۸ و ۴ هزار و ۴۸۴ مورد از مواد محترقه در این مدت کشف شد .
سرهنگ براتی عنوان کرد: ارائه خدمات تعویض پلاک خودرو و موتور سیکلت ، توقیف ۳ هزار و ۳۴۰ دستگاه موتور سیکلت ،صدور معافیت های تحصیلی ، دانش آموزی و دانشجویی، دستگیری مشمولان غایب و سربازان فراری و خود معرف ، تشکیل پرونده جریمه مشمولان غایب ، اقدامات مشاوره و پاسخگویی به استعلامات و امورات ارباب رجوع ، صدور معافیت های کفالت موارد خاص و تعویض کارت های پایان خدمت و معافیت کاغذی ، صدور۱۴۲ مورد معافیت های پزشکی از جمله اقدامات فرمانده انتظامی است.
وی در ادامه گفت: در این مدت معدل تیراندازی کارکنان با آموزش مستمر ارتقا یافت و دوره های مختلف ورزشی اعم از دوره های دفاع شخصی جهت ارتقای توانایی جسمی کارکنان جهت انجام هر چه بهتر ماموریت های سازمانی ، دوره های کوتاه مدت تخصصی در جهت ارتقای سطح علمی و مهارت کارکنان و کارگاه بهداشت روان در سطح مدیران ، کارکنان ،پرنسل وظیفه و خانواده کارکنان برگزار شد.
فرمانده انتظامی برخوار خاطر نشان کرد:دیدار و دلجویی از خانواده معظم شهدا،جانبازان ، بازنشستگان ناجا و سعی در بر طرف نمودن مشکلات ایشان در حد مقدورات ، دیدار با کارکنان کادر و وظیفه ،برگزاری جلسات پرسش و ماسخ و سعی در حل مشکلات کارکنان از دیگر اقدامات می باشد.
در این مراسم از زحمات سرهنگ غلامرضا براتی قدردانی و نعمت خلیلی به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان برخوار معرفی شد.

انتهای پیام /طغیانی