مدیر ستاد اقامه نماز استان اصفهان از انتخاب دستگاه های برتر در اقامه نماز برای اولین بار در شهرستان ها خبر داد.

به گزارش صدای برخوار ؛ مدیر ستاد اقامه نماز استان اصفهان از انتخاب دستگاه های برتر در اقامه نماز برای اولین بار در شهرستان ها خبر داد.
حجت الاسلام ابراهیم رنجبر در شورای اقامه نماز شهرستان برخوار گفت: با هماهنگی استانداری و دبیران ستاد اقامه نماز شهرستان ها،‌ دستگاه های برتر در امر نماز انتخاب و تجلیل می شوند.
وی افزود: ستاد اقامه نماز بیش از ۲۵ برنامه در سال دارد که ۸۰ درصد آن برای مدارس،‌ مراکز آموزشی و دانشگاه ها است و در طول سال برگزار می شود.
مدیر ستاد اقامه نماز استان اصفهان گفت:‌ در راستای اقامه نماز و کیفی شدن مراسم های نماز مدارس؛ دوره های ۱۶ساعته آموزشی ویژه مدیران مدارس دولتی و غیر انتفاعی و مربیان مهدهای پیش دبستانی به دو روش کلاسی و کارگاهی به طور متمرکز در استان برگزار می شود.
وی از برگزاری “طرح سه میم منزل، مدرسه و مسجد” برای دانش آموزان، نشست های نماز و خانواده،‌ نماز و دانش آموزان، گفتمان های نماز شناسی و کرسی های آزاد اندیشی با موضوع نماز در مدارس و دانشگاه های استان اصفهان در سال تحصیلی ۹۷-۹۸ خبر داد.

‌حجت الاسلام رنجبر خطاب به مسئولان افزود: مسئولان باید در نماز های جماعت شرکت کنند و با حضور در مساجد و اقامه نماز اول وقت در کنار مردم به مشکل های آنها رسیدگی کنند.
وی در خصوص تشکیل نماز جماعت در اداره ها گفت: ‌در سطح شهر اصفهان اداره های که بیش از ۱۵ کارمند و نیرو دارند و در شهرستان ها،‌ اداره های که بیش از ۱۰ نیرو و کارمند دارند باید نماز جماعت برگزار کنند .
مدیر ستاد اقامه نماز استان اصفهان افزود:‌ نماز اول وقت، نماز جماعت و نماز در مسجد سه اصل برای اقامه نماز است و توجه به این اصل می تواند گره بسیاری از مشکلات جوانان،‌ مدیران و خانواده ها را برطرف کند.

/انتهای پیام/