صدای برخوار ؛ امام جمعه دولت آباد در خطبه های نماز جمعه گفت: دفاع مقدس سبب شد ملت ایران دشمنان اصلی خود را بشناسند و به دنیا بفهماند زیر بار ظلم نمی روند .

به گزارش صدای برخوار ؛ امام جمعه دولت آباد گفت: دفاع مقدس سبب شد ملت ایران دشمنان اصلی خود را بشناسند و به دنیا بفهماند زیر بار ظلم نمی روند .
حجت الاسلام سید حسین محمود آبادی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر دولت آباد با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و هفته دفاع مقدس افزود: دفاع مقدس با اینکه خسازتهای جانی و مالی برای کشور داشت ولی دستاوردی ارائه کرد کهع بیمه کننده مملکت بود.
وی اظهار کرد: نتیجه اول اینکه مردم عزیز کشور، متوجه شدند که دشمن اصلی و واقعی آنها نظام سلطه و نظام استکباری، خصوصاً آمریکا و اذناب او می باشد و در ابتدای جنگ صدام، جنگ را به بهانه تسخیر خاک آغاز کرد و در ظاهر فقط صدام بود ولی در آخر جنگ مشخص شد که صدام تنها نیست و کل نظام سلطه پشت صدام هستند و در واقع ما در دفاع از خود با کل نظام سلطه روبرو هستیم و نتیجه دوم اینکه دشمنان و نظام سلطه هم متوجه شدند که ما ذلّت پذیر نیستیم و حاضریم برای حفظ نظام اسلامی و انقلاب خود از همه چیز بگذریم.

امام جمعه دولت آباد گفت:در دفاع مقدس یک عده در جبهه ها بودند، یک عده هم در پشت جبهه کمک های مالی و پشتیبانی انجام می دادند و اگر ما می بینیم که بعد از جنگ دشمن رجزخوانی می کند، جنگ را یکی از گزینه های روی میز مطرح می کند و می ترسد که وارد گود نظامی شود بخاطر این است که در دفاع مقدس فهمیده است که نمی تواند در مقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد عرصه نظامی بشود .
وی افزود: در حال حاضر کشور با نفوذی که در عراق، سوریه، لبنان، افغانستان و پاکستان دارد، بازوان خود را قوی کرده است که باعث هراس دشمن شده است و به همین خاطر بحث تحریم و جنگ روانی را پی گیری می کند، که انشاءالله در این نقشه هم شکست خواهد خورد.
حجت الاسلام محمود آبادی گفت: امسال مجالس عزای امام حسین علیه السلام با شور و شکوه خاص خود برگزار شد و مردم هیچ کم نگذاشتند با اینکه از مسائل و مشکلات اقتصادی رنج می بردند ولی ثابت کردند که پای اعتقادات خود ایستاده اندو یقیناً عزاداریهای آنها و دعاهای آنها آثار و برکات فراوانی برای مملکت خواهد داشت و در شهر دولت آباد هم بیش از بیست هیئت مذهبی در کمال آرامش و شکوه مراسم عزاداری انجام دادند که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی از اجرای مقدمات گودبرداری و مسقف کردن حیاط مسجد جامع در روزهای آینده خبر داد و از مردم مؤمن و متدیّن خواست کمک کنند که مسجد جامع از این وضعیت نامناسب بیرون آیید .