بنا بر تعریف آمریکایی ها از FATF اگر کشور اشغال نظامی شود و اگر مردم با متجاوزان مقابله کنند مردم تروریسم معرفی خواهند شد و باید محاکمه شوند

به گزارش صدای برخوار ؛ حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شهرستان های برخوار، شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی با حضور در حوزه های مقاومت بسیج امام علی (ع)، امام حسین (ع)، امام حسن (ع)، حضرت زینب (س)، حضرت زهرا (س) و ستاد سپاه شهرستان برخوار ضمن شنیدن مشکلات و موانع بسیج در شهرستان، موارد لازم را پیگیری کرد.

حاجی دلیگانی در این جلسه گفت: طبق بررسی های صورت گرفته در بحث اقتصادی، ۹۰ درصد مشکلات به مدیریت در کشور و ۱۰ درصد به مباحث تحریم بر می گردد چون در تحریم هیچ اتفاقی نیفتاده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود: نفوذ در هر سه قوه اتفاق افتاده و این نفوذ نرم است و برخی ها هنوز متوجه نشده اند، همانطور که حضرت آقا از نفوذ به بمب شمیایی تعبیر می کنند که صدا ندارد ولی همه جا را فرا می گیرد و در محاسبات و معادلات افراد تاثیرگذار است.

نماینده مردم برخوار در مجلس در ادامه با بیان این که هدف از مسائل اقتصادی این است که آنقدر به مردم فشار بیاورند که جام زهر مذاکره با آمریکا را به حضرت آقا بنوشانند، خاطرنشان کرد: مذاکره بعدی علاوه بر هسته ای، دفاعی نیز است.
این مسئول با اشاره به مشکل قراداد fatf، اظهار کرد: در این قراداد تعریف تروریسم بر عهده آمریکایی ها است و آنها می گویند تروریسم یعنی چه و بنا بر تعریف آن ها اگر کشور اشغال نظامی شود و اگر مردم با متجاوزان مقابله کنند مردم تروریسم معرفی خواهند شد و باید محاکمه شوند.

/انتهای پیام/