زارعان مدیر آموزش و پرورش شهرستان برخوار برخی از مشکلات آموزش و پرورش را وجود فضاهای تخریبی و فرسوده، کمبود تجهیزات، و امکانات مدارس و هنرستانها عنوان کرد

به گزارش صدای برخوار ؛ علی الهیار ترکمن پس از بازدید از مجتمع آموزشی رفاهی فرهنگیان شهرستان برخوار در شورای آموزش و پرورش شهرستان برخوار گفت:‌ در خصوص حقوق و مزایا همکاران فرهنگی ،وزارت آموزش و پرورش طبق قوانین مصوب عمل می کند و برخی کاهش ها بعلت اصلاحیه های قوانین در ردیف های بودجه انجام شده است.

وی گفت: برای تکمیل فاز اول مجتمع آموزشی رفاهی فرهنگیان هفت میلیارد ریال اعتبار اختصاص می دهد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در مصاحبه ای گفت: با بررسی مشکل های آموزشی در مدارس برخوار بخشی از سرانه مدارس درصورت امکان پرداخت می گردد و تکمیل مجتمع آموزشی رفاهی شهرستان برخوار در دستور کار قرار گرفت و تکمیل فاز اول آن بزودی آغاز می شود.

مجتمع آموزشی رفاهی فرهنگیان (خانه معلم) سال ۱۳۸۵کلنگ زنی شده و زیر سازی و سفت کاری آن انجام شده است و ۴۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

در ابتدای جلسه زارعان مدیر آموزش و پرورش شهرستان برخوار برخی از مشکلات آموزش و پرورش شهرستان در شهرستان برخوار را وجود ۳۴فضاهای آموزشی تخریبی و فرسوده، ‌کمبود تجهیزات و امکانات در مدارس وهنرستان ها، کمبود سرانه آموزشی مدارس، نبود مرکز خدمات آموزشی رفاهی فرهنگیان، کمبود سرایدار ونیروهای خدماتی در مدارس ذکر نمود.

درادامه حسینعلی حاجی نماینده مردم شهرستان های برخوار ،شاهین شهر و میمه افزود:‌ با کمک خیران شهرستان برخوار عملیات ساخت پنج مدرسه خیرساز در شهرستان برخوار آغاز شده و تعهد خیران به اتمام رسیده است و نیازمند حمایت دولت برای تکمیل آنها است.

/انتهای پیام/روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان برخوار