صدای برخوار ؛ در این مراسم، محمد رضا قربانی با حکم استاندار به عنوان سرپرست فرمانداری برخوار منصوب و از تلاش های ۳۵ ماهه ی عبدالله بنهری تجلیل شد.

به گزارش صدای برخوار ؛ محمدرضا جانثاری، معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان در این آیین گفت: ملت از مسوولان ارباب، رعیتی نمی خواهند بلکه خدمتگذار می خواهند و در مردم سالاری دینی و حکومت ولایی هم همین نگاه وجود دارد.

حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده مردم شهرستان های برخوار و شاهین شهر و میمه گفت: مهمترین مشکل برخوار فرونشست است که نیازمند توجه استان و کشور هست.

وی، خواستارِ داشتنِ نگاه عدالت محور در توزیع آب استان اصفهان برای کشاورزان برخواری که سالها قبل، آب خریداری کرده اند و در این سالها، مورد بی مهری قرار گرفته اند، شد.

نماینده شهرستان برخوار و شاهین شهر و میمه، عبور قطار سریع السیر اصفهان – تهران را از برخوار سبب نارضایتی مردم در شهرهای سین، دستگرد، خورزوق و دولت آباد دانست و گفت: درخواست های مکرر مردم، زدنِ پایانه این قطار سریع السیر در پشت منازل مسکونی و انتقال ادامه مسیرِ آن از طریق متروی مصوب در برخوار است.

در این مراسم، محمد رضا قربانی با حکم استاندار به عنوان سرپرست فرمانداری برخوار منصوب و از تلاش های ۳۵ ماهه ی عبدالله بنهری تجلیل شد.

/انتهای پیام/