فرمانده مرزبانی ناجا از درگیری مرزبانان با گروهی مسلح در مرز سردشت در شب گذشته خبر داد و گفت: در این درگیری دو تن از مرزبانان غیور به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

به گزارش صدای برخوار ؛ فرمانده مرزبانی ناجا از درگیری مرزبانان با گروهی مسلح در مرز سردشت در شب گذشته خبر داد و گفت: در این درگیری دو تن از مرزبانان غیور به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

سردار قاسم رضایی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر اظهار داشت: مرزبانان روزه دار کشور در شب شهادت امیر مومنان(ع)، در منطقه “الواتان” سردشت ضمن خنثی سازی عملیات تروریستی از ورود یک گروه مسلح به کشور ممانعت کردند.

وی افزود: در ساعت ۲۱:۴۵ شب گذشته مرزبان متوجه ورود یک گروه مسلح به استعداد تقریبی ۲۰ نفر می شوند و بلافاصله با آرایش مناسب منطقه را تحت پوشش قرار داده و با آنان درگیر می شوند؛ مهاجمان که تاب مقاومت نداشتند به کشور عراق متواری می شوند.

فرمانده مرزبانی ناجا با اعلام اینکه در این عملیات ۲ تن از مرزبانان به شهادت رسیدند، گفت: در این عملیات، مهاجمان نیز متحمل خسارت شدند.

وی در پایان گفت: در این درگیری که در مجاورت برجک مرزبانی “کانی سیو” رخ داد استوار یکم «یوسف پیرانه» و استوار یکم «محبوب قربانی» به شهادت رسیدند که هر دوی این عزیزان به درجه ستوان سومی نائل آمدند.

/انتهای پیام/