صدای برخوار ؛ حجه الاسلام و المسلمین افزودند: بدانیم گرچه ما سردار سلیمانی را از دست داریم و او به آرزوی خودش رسید ولی جوشش خون شهید در پهنای تاریخ خواهد ماند و همانطورکه خون سیدالشهدا انسانهای آزاده را در تاریخ را بیدار کرد و می‌کند، خون سردار سلیمانی و همرزمان و همفکرانش هم درطول تاریخ انسانهای خفته را بیدار خواهد کرد

به گزارش صدای برخوار؛ امام‌ جمعه محترم شهر دولت ‌آباد پس از دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و تعدادی از یاران ایشان را تسلیت گفتند و اظهار کردند: شخصیت سردار شهید از جهات مختلفی قابل بررسی است، حقیقتاً تمامی ویژگیهای یاران امام حسین علیه السلام در این شخصیت نهفته است. یاران امام حسین علیه‌السلام عارف بالله بودند، سردار سلیمانی هم عارف بالله بود، در سخنرانی‌هایی که داشتند معرفت به خدا و عشق به خدا موج می زد. یاران امام حسین علیه‌السلام مخلص بودند، سردار هم مخلص بود و برای خدا کار می‌کرد، سردار گمنام بود و با وجود اینکه قبل از پیدا شدن داعش کارهای بزرگی انجام داده بود، هیچ نامی از او نبود. یاران امام حسین علیه‌السلام شجاع بودند، سردار هم شجاع بود، در دفاع مقدس و بعد از آن شجاعت بی ‌نظیری داشت و در عرصه‌های مختلف خود شخصاً حضور پیدا می‌کرد. یاران امام حسین علیه‌السلام ولایت ‌پذیر بودند، سردار هم ولایت‌ پذیر بود و هیچ وقت از خطی که ولی ‌فقیه مشخص کرده بود خارج نشد. یاران امام حسین علیه السلام عاشق و شیفته شهادت بودند، سردار هم عاشق و شیفته شهادت بودند، خودشان فرموده بودند: «چه بسیار در کوهها و بیابانها دنبال شهادت گشتم و آرزویم شهادت است». یاران امام حسین علیه السلام دنیا برایشان ارزش نداشت، سردار هم بی‌توجه به دنیا بود.
حجه الاسلام و المسلمین افزودند: بدانیم گرچه ما سردار سلیمانی را از دست داریم و او به آرزوی خودش رسید ولی جوشش خون شهید در پهنای تاریخ خواهد ماند و همانطورکه خون سیدالشهدا انسانهای آزاده را در تاریخ را بیدار کرد و می‌کند، خون سردار سلیمانی و همرزمان و همفکرانش هم درطول تاریخ انسانهای خفته را بیدار خواهد کرد و به برکت خون این شهید مردم بیدارتر خواهند شد. شهید بهشتی فرمودند: بکشید ما را ملت ما بیدارتر خواهد شد. واقعاً هم همین خواهد شد، مردم با صف متحد تر از ولی ‌فقیه زمان خود تبعیت خواهند کرد و او را تنها نخواهند گذاشت.
ایشان ادامه دادند: عامل اصلی این جنایت آمریکا است و هما‌طورکه مقام معظم رهبری فرمودند سردار سلیمانی چهرۀ بین ‌المللی مقاومت است و همه دلبستگان مقاومت خونخواه او هستند. در بیانیه ‌ای که سپاه پاسداران داد، انتقام خون این شهید و شهدای دیگر را خواهند گرفت و بار دیگر هیمنه استکبار را درهم خواهد کوبید.
خطیب محترم جمعه در پایان شهادت ابومهدی المهندس معاون حشد الشعبی عراق را هم تسلیت گفتند و فرمودند: ایشان هم دست ‌کمی از سردار سلیمانی نداشتند. در مستندی که چند سال پیش از ایشان در تلویزیون نشان داد، ایشان هم چهره‌ ای مخلص و فداکار بودند که در نابودی داعش نقش مؤثری داشتند. خداوند روح این شهدای بزرگوار را با سرور و سالار شهیدان محشور بگرداند.

/انتهای پیام/