به گزارش صدای برخوار ؛ حجت الاسلام و المسلمین معّزی در نشست با مدیران اجرایی و اصحاب رسانه شهرستان برخوار بیان داشت: خدمت به مردم شهرستان برخوار بزرگترین عبادت برای مسئولین این شهرستان است. نشست حجت الاسلام و المسلمین معزّی، نماینده مقام معظلم رهبری در جمعیت هلال احمر با مدیران اجرایی و اصحاب رسانه شهرستان برخوار […]

به گزارش صدای برخوار ؛ حجت الاسلام و المسلمین معّزی در نشست با مدیران اجرایی و اصحاب رسانه شهرستان برخوار بیان داشت:
خدمت به مردم شهرستان برخوار بزرگترین عبادت برای مسئولین این شهرستان است.

نشست حجت الاسلام و المسلمین معزّی، نماینده مقام معظلم رهبری در جمعیت هلال احمر با مدیران اجرایی و اصحاب رسانه شهرستان برخوار برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین معّزی با تبریک عیدالله الاکبر، عید سعید قدیر خم، این عید را عید خدا برای اکمال دین و اتمام نعمت بر امت مسلمان دانستند.
در ادامه ایشان با بیان اینکه سفر اینجانب به استان اصفهان جهت شرکت در همایش کانون طلاب جمعیت هلال احمر صورت گرفته است، تبیین کردند: سازمان هلال احمر دارای کانون های متفاوتی من جمله، کانون دانش آموزشی، کانون دانشجویی و کانون هایی از این دست می باشد که کانون طلاب نیز یکی از این کانون ها به شمار می آید.
ایشان با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۲۵۰ کانون طلاب هلال احمر در سطح کشور فعال است، تشریح کردند :
۱۰۱ کانون از میان این کانون ها متعلق به بانوان طلبه و سایر کانون ها به برادران طلبه اختصاص دارد.
در ادامه ایشان با بیان اینکه، امروز به دعوت دکتر قمی فرماندار جوان شهرستان برخوار در این شهرستان حضور پیدا کردم تصریح کردند:
گرچه این حضور با هدف بازدید از شعب هلال احمر در شهرستان برخوار صورت گرفت، لیکن توانمندی فرماندار شهرستان در دعوت همراهان اینجانب بود که امروز ما در خدمت مردم شریف شهرستان برخوار هستیم.
ایشان با اشاره اینکه یکی از شرافتمندترین اعمال خدمت به مردم و ملت شریف ایران است تصریح کردند:
برای مدیران شهرستان برخوار عبادتی شایشه تر از خدمت به مردم وجود ندارد.
شما مجموعه شورای اداری شهرستان برخوار هر کدام وظیفه ای بر عهده دارید.
چنانچه این فعالیت ها با هدف خدمت به مردم و قربت الی الله صورت گیرد، اجر آن نزد خداوند بی پایان است.
ایشان در ادامه با بیان داشتند: مردم شهرستان برخوار به مرکزیت شهر دولت آباد دارای تاریخچه شاخص علمی، انقلابی و جهادگری هستند و نمود این حرکت را میتوان در انقلاب اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس به وضوح مشاهده کرد.
خدمت به این مردم بزرگترین عبادت برای مسئولین این شهرستان محسوب می شود.
ایشان با اشاره به اینکه ملت شریف ایران در طول انقلاب و پس از ان صبورانه مشکلات را تحمل کرده است تبیین کردند:
در حال حاضر جمهوری اسلامی ایران درگیر نوعی جنگ با استکبار جهانی است.
استکبار هیچ گاه ملت ایران را رها نکرده و ملت ایران نیز همواره به مصداق “المومن کالجبل الراسخ” همچون کوه ایستاده و مقاومت کرده اند و به یاری حق از این مرحله هم سرافرازانه عبور خواهیم کرد و ذلت و خواری برای دشمنان انقلاب اسلامی خواهد بود و نقشه های دشمنان انقلاب نقش برآب خواهد شد.
در ادامه ایشان با بیان اینکه؛ هلال احمر یک جمعیت مردمی،خیریه و غیر انتفاعی است که در خدمت مردم برای کاهش آلام مردم در شرایط بحرانیست تصریح کردند:
حوادثی نظیر زلزله آبانماه و زلزله شب گذشته در کرمانشاه نمونه ای از این بحران هاست.
حجت الاسلام و المسلمین معّزی با بیان اینکه، یکی از وظایف هلال احمر خدمت رسانی در مواقع وقوع زلزله است خاطرنشان کردند:
خدمت رسانی در مواقع وقوع اتش سوزی، سیل، پرداختن به موضوع سلامت خانواده ها، ایجاد صلح و دوستی و برادری و ارتقاء فرهنگ دینی مردم از دیگر وظایف هلال احمر است.
یک میلیون نفر نیروی جوان فعال در هلال احمر از سنین ۱۲ تا ۲۹ سال در خدمت رسانی به مردم خدمت رسانی می کنند.
در ادامه ایشان تصریح کردند که از زمان تاسیس شعبه هلال احمر شهرستان برخوار نزدیک به ۷ سال می گذرد و اکنون هم جناب آقای امیری در خدمت مردم شهرستان برخوار هستند.
نماینده مقام معظم رهبری در جمعیت هلال احمر اظهار امیدواری کردند که ان شا الله در شهرستان برخوار شاهد هیچ گونه رخداد غیر منتظره ای نباشیم ولیکن پرداختن به امر آموزش در جهت ترویج فرهنگ پیشگیری از حوادث باید به صورت جدی دنبال گردد.
ایشان همچنین با بیان اینکه یکی از اهداف هلال احمر پرداختن به سلامت جامعه است تصریح کردند:
پرداختن به سلامت جسمی، روحی و معنوی از وظایف ذاتی هلال احمر است و هلال احمر دوشادوش روحانیت، دانشگاه ها، مدارس تلاش خواهد کرد تا در جهت تامین نیاز های مردم گام بردارد.
ایشان در پایان با استعانت از خداوند متعال اظهار امیدواری کردند که کلیه مسئولین جمهوری اسلامی ایران تلاش خود را در جهت خدمت رساندن به مردم و شادی امام عصر به کار بندند.

حجت الاسلام و المسلمین معزّی، نماینده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در جمعیت هلال احمر در سومین روز از هفته دولت پایگاه امداد و نجات هلال احمر منطقه صنعتی شهر دولت اباد را کلنگ زنی کرد.

گزارش تصویری

/انتهای پیام/عبدالکریم داوری