شهردار دولت آباد در پیامی به اهالی رسانه گفت:با توجه به اینکه وب سایت شهرداری دولت آباد فعال گردیده هرگونه اخباری خارج از سایت از نظر شهرداری دولت آباد مورد تایید نیست.

به گزارش صدای برخوار ،شهردار دولت آباد در پیامی به اهالی رسانه گفت:با توجه به اینکه وب سایت شهرداری دولت آباد فعال گردیده و شهرداری تمام اطلاعات پیرامون مسائل شهرداری را در سایت قرار می دهد ؛هرگونه اخباری خارج از سایت از نظر شهرداری دولت آباد مورد تایید نیست.
در جواب این نامه به شهرداری لازم به ذکر است که رسانه هاکارمند و کارگزار هیچ اداره و سازمانی نیستند و به صورت مستقل در چارچوب وظایف خود فعالیت می کنند.

روابط عمومی ها وظیفه دارند اخبار درون سازمان را به صورت شفاف و عینی منعکس کنند ممکن است برخی از سازمان ها خود نیز دارای رسانه باشند اما کافی نیست و باید هر سازمانی با رسانه ها ارتباط داشته باشند.

رسانه پل ارتباطی مردم و مسئولین است و نمی توان از رسانه ها انتظار داشت که به اخبار روابط عمومی ها اکتفا کنند؛رسانه ها باید با مسولان ارتباط داشته و خودشان  به دنبال  سوژه و پیگیر مطالبات مردم باشند.

متاسفانه مدیران و  مسئولان شهرستان برخوار با رسانه ها تعامل ندارند در حالی که مدیر آشنا به این حرفه و دانش مسیر را برای ارتباط با رسانه هموار می کند.

تعامل مدیران با اصحاب رسانه سبب آگاهی مردم از عملکرد مسئولان و انعکاس مشکلات و نقاط ضعف در جامعه می شود.
انتهای پیام /طغیانی