صدای برخوار-با توجه به شرایط اقتصادی خانواده ارفع الرفیعی با اراده و پشتکار عالی اقدام به کارآفرینی کرده و با ایجاد مشاغلی از قبیل پرورش مرغ ،دام و کشاوزری در کنار شغل اصلی خود در راستای اقتصاد مقاومتی گام های ارزنده ای برداشته اند.

حامد ارفع الرفیعی یکی از اعضای این خانواده کارآفرین موفق در گفت و گو با خبرنگار صدای  برخوار گفت:در کنار کارگاه تیرچه بلوک پدرم و ایجاد فرصت شغلی برای ۶ نفر در این کارگاه با پرورش مرغ،تخم مرغ،تولید صیفی جات مایحتاج خانواده خود را تامین می کنیم.

وی اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی در این مقوله مهم و اساسی طی چند سال اخیربه عنوان شاه بیت منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در اکثر دیدارهای معظم له با مسئولین و اقشار مختلف مردم مورد تاکید قرار گرفته است.

این کارآفرین موفق دولت آبادی تصریح کرد:باتوجه به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به توانمندی‌های داخلی و تحقق اقتصاد مقاومتی به فکر ایجاد فرصت‌های شغلی و تامین مایحتاج خانواده خود افتادیم و با استفاده از حداقل امکانات توانستیم مایحتاج خانواده را تامین و مازاد محصولات تولید شده را به بازار عرضه کنیم.

ارفع الرفیعی تاکید کرد:جوانان سعی کنند به سفارش اکید مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی توجه داشته، آن را در جامعه نهادینه کنند و  نگذارند به یک شعار تبدیل شود و مردم و مسئولان در کنار هم و در عمل به آن تلاش کنند تا این طرح در زندگی مردم تبیین گردد.

انتهای پیام/طغیانی