صدای برخوار-فرماندار برخوار گفت:فرهنگ تمام امور یک کشور و شهرستان است ؛ بنابراین توجه به فعالیت فرهنگی را در اولویت کاری خود قرار دادم و در این زمینه طرح میز خدمت در شهرستان برخوار اجرا شد.

به گزارش صدای برخوار؛ عبدالله بنهری در پایان اولین سال خدمت در برخوار درنشست با اصحاب رسانه با اشاره به اجرای برنامه فرهنگی و طرح میز خدمت در برخوار افزود:میز خدمت طرحی است که با هدف تسهیل در خدمت رسانی در مساجد و تکیه و ادارات شهرستان برخوار با حضور شخص فرماندار یا تیم کاری برای انجام خدمات در راستای پاسخگویی به مشکلات و دغدغه های مردم انجام می شود.

وی افزود: برگزاری نشست ماهیانه با ائمه جمعه  ،دعوت از تیم فکری جوان در رنج ۲۵ سال در جهت استفاده از نظرات جوانان،حضور مستمر فرماندار در اماکن عمومی ،دیدار با خانواده شهدا جانبازان و ایثارگران ،ملاقات مرمی در روزهای دوشنبه از ساعت ۹ الی ۱۲ ظهر از جمله برنامه های فرهنگی بنده می باشد.

بنهری با اشاره به فعالیت در حوزه صنعت و اشتغال بیان کرد: نرخ بیکاری شهرستان ۲/۷ در صداست ؛ اما با توجه به وجود دو منطقه صنعتی و یک شهرک صنعتی در برخوار بای درصد بیکاری در برخوار پایین تر باشد .

وی جذب ۸۰ درصد سهمیه کارورزی را از دستاوردهای حوزه اقتصاد شهرستان دانست و افزود:فرهنگ کار باید در جامعه و شهرستان نهادینه شود،نزدیک به ۸۰۰ نفر در برخوار از بیمه بیکاری استفاده می کردند که از این تعداد توانستیم ۳۰۰ نفر را در منطقه صنعتی مشغول به کار کینم.

فرماندار برخواربا اشاره به ۲ هزار و ۵۰۰ کارگاه و کارخانه در منطقه صنعتی دولت آباد و ۵۴ کارخانه در شالباف افزود:در حوزه گردشگری شهرستان ، توسعه گردشگری صنعتی بسیار مورد استقبال قرار می گیرد و دیدار از پروسه تولید برای گردشگران جذابیت دارد.

بنهری با اشاره  اقدامات انجام شده در خصوص مقابله با  ریزگرده ها  و کاهش آلایندگی شهرستان خاطرنشان کرد: زمین‌های شهرستان برخوار بیابانی است  که در این راستا به منظور بیابان زدایی به همت اداره منابع طبیعی برخوار۶ هزار و ۲۵۰ هکتار از زمین های بیابانی مورد کشت واقع شده است. و مهار ۴۷هزار هکتار کانون بحران ریزگردها شهرستان از دست ما و اعتبارات شهرستانی خارج است و مساعدت مسئولین استان و کشور را می طلبد.

فرماندار برخوار با اشاره به انتخابات امسال  بیان کرد: استارت انتخابات مجلس یازدهم زده شده است و تمامی فعالیتهای کاندیداهای احتمالی انتخابات ۹۸ مجلس رصد می‌شود و امسال  در فضایی آرام و متفاوت و با حضور حداکثری مردم انتخابات ۳خرداد را سپری خواهیم کرد.