صدای برخوار ؛ امام جمعه دولت آباد ؛ حضور پرشور مردم در راهپیمایی کافران را به خشم آورد و حمایت بی نظیری از مردم مظلوم فلسطین شد

به گزارش صدای برخوار ؛ امام جمعه دولت آباد با تشکر از حضور مردم در راهپیمائی روز جهانی قدس گفت: مردم قدمی برنداشتند مگر اینکه برای آنها عمل صالح نوشته شد.
حجت الاسلام سید حسین محمود آبادی با اشاره به کلام خداوند در قرآن اظهار کرد: خداوند می فرماید: مومنان هیچ قدمی که کافران را به خشم آورد بر نمی دارند و هیچ چیزی از دشمن به آنها نمی رسد مگر اینکه برای آنان عمل صالح نوشته می شود و خداوند پاداش نیکوکاران را ضایع نمی کند.
وی گفت: مردم عزیز با حضور بی نظیر خود در این راهپیمائی وظیفه شرعی و انسانی خود را انجام دادند و مطمئن باشند باعث یأس دشمنان اسلام شده و مردم مظلوم و مسلمان فلسطین را امیدوار کرده اید.
امام جمعه دولت آباد افزود: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ها سبب شده که بیش از هفتاد سال مردم مظلوم فلسطین در مقابل دنیای استکبار، خصوصاً رژیم صهیونیستی ایستادگی کنند.
حجت الاسلام محمود آبادی گفت: ترس و وحشتی که امروز در بین سردمداران رژیم صهیونیستی است، بیشتر از گذشته شده، چون نیروهای مقاومت در فلسطین و نوار غزه مسلح به سلاحهایی مثل راکت و موشک شده اند که لرزه بر اندام آنها می اندازد.
وی اظهار کرد: مقاومت مردم فلسطین ثابت کرده است که مردم هستند که سرنوشت خود را تعیین می کنند نه کسانی که در بحرین جمع می شوند و می خواهند معامله قرن را عملی کنند.
امام جمعه دولت آباد گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، معامله قرن صورت نخواهد گرفت و یک بار دیگر طعم شکست را خواهند چشید و همانطور که جریان مقاومت در مقابل داعش که ساخته دست استکبار بود ایستاد و آنها را شکست داد، در مقابل کسانی که معامله قرن را انجام می دهند، خواهد ایستاد و نخواهد گذاشت که به پیروزی دست یابند.
وی افزود: جلسه های مقام معظم رهبری در ماه مبارک رمضان، ارتباط مستقیم با مردم است که حاکم اسلامی نباید از مردم فاصله بگیرد، و از فرمایشات ایشان مشخص است که از مردم و وضعیت آنها کاملاً مطلع هستند و این قبیل جلسات نشان دهنده عدم فاصله حاکم اسلامی و ولی فقیه با مردم است.
حجت الاسلام محمود آبادی گفت: مطالبی که رهبری اشاره کردند را تا بحال کسی بیان نکرده است و نشان دهندۀ عمق دغدغه ای است که نسبت به پیشرفت کشور دارند.
وی اظهار کرد: در جلسه ی رهبری با اساتید دانشگاه ، پیرامون سیاه نمائی دشمن در مورد پیشرفت علمی کشور تذکر دادند و فرمودند: عده ای از روی خباثت و خیانت در صدد هستند که پیشرفتهای علمی کشور را نادیده بگیرند و کم رنگ کنند.
امام جمعه دولت آباد تصریح کرد: اگر ملت ایران پیشرفت علمی نداشت، در زمینه های گوناگون پیشرفت نمی کرد و در هر ضمینه ای که بررسی شود می بینیم نسبت به چهل سال قبل پیشرفتهای جهشی و خیره کننده ای داشتیم، نباید گوش به حرف دشمن بدهیم، کار دشمن سیاه نمائی و ایجاد جنگ روانی است که در این جنگ هم شکست خواهد خورد.
وی با گرامیداشت ۱۴ خرداد سالروز رحلت امام عظیم الشأن انقلاب گفت: امام راحل میراثی را از خود بجای گذاشت که دنیا را به سمت معنویت و احکام الهی کشانید و پیروزی و بقای انقلاب اسلامی مرهون رهبری های امام راحل عظیم الشأن است که به روح آن عزیز سفر کرده سلام و درود می فرستیم و آرزوی علو درجات داریم.
حجت الاسلام محمود آبادی افزود: ۱۵ خرداد ماه سالروز قیام خونین مردم و خلق حماسه یا در سال ۱۳۴۲ است که یاد و خاطرۀ شهدای گرانقدر آن ررا گرامی می داریم.
وی از آغاز فعالیت حوزه علمیه برادران در شهر دولت آباد خبر داد گفت: حوزه های علمیه مرکز مهم نشر معارف الهی هستند که فرزندان خود را به ثبت نام و آموزش در این مراکز تشویق کنیم چرا که حوزه های علمیه بوده اند که با تربیت طلاب نگذاشتند اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله وسلم بی خاصیت شود.

/انتهای پیام/