به گزارش شمال اصفهان؛ به نقل از نامه‌نیوز، حسینعلی حاجی دلیگانی اظهار داشت: با اتمام برنامه‌های نیمه تمام و اجرای برنامه‌های پیش بینی شده ۱۵ هزار شغل به صورت مستقیم و ۱۰ هزار شغل غیر مستقیم ایجاد در این شهرستان ایجاد می‌شود. وی با اشاره به برنامه‌هایش در این دوره در زمینه اشتغال افزود: در […]

به گزارش شمال اصفهان؛ به نقل از نامه‌نیوز، حسینعلی حاجی دلیگانی اظهار داشت: با اتمام برنامه‌های نیمه تمام و اجرای برنامه‌های پیش بینی شده ۱۵ هزار شغل به صورت مستقیم و ۱۰ هزار شغل غیر مستقیم ایجاد در این شهرستان ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌هایش در این دوره در زمینه اشتغال افزود: در راستای ایجاد اشتغال در این دوره مجوزهایی گرفته شده است که برای نتیجه دادن برنامه‌های مرتبط با اشتغالزایی باید اجرایی شوند.

منتخب مردم شاهین‌شهر در مجلس دهم گفت: تکمیل مجتمع کیمیای شهر و توسعه منطقه صنعتی کمشچه که زیر ساخت‌های لازم در زمینه گاز، آب و برق آن برق باید فراهم شود از جمله طرح‌هایی است که مدنظر داریم.

وی با بیان اینکه مجوز واحد خودروسازی در شهرستان گرفته شده و مجوز ۲۰ پروژه پتروشیمی که در حال پیگیری است، گفت: نصب پست ۶۳ کیلو ولت سیار در منطقه صنعتی انجام شده و  بستر را برای سرمایه‌گذاری واحدهای صنعتی فراهم می کند.

حاجی دلیگانی افزود: تکمیل مجموعه ساختمانی شهرک علم و فناوری در منطقه زمینه را برای استقرار واحدهای دانش بنیان فراهم می‌کند و تسهیلات خوبی برای آن‌ها صادر شده است.

منتخب مردم شاهین‌شهر در مجلس دهم اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود با اتمام پروژه‌های نیمه تمام و همچنین پروژه‌های جدید ۱۵ هزار شغل به صورت مستقیم و ۱۰ هزار شغل غیر‌مستقیم ایجاد شود.

وی با اشاره به سند چشم انداز برخوار ۱۴۰۴ اظهار داشت: برنامه چهار ساله دوره قبل براساس سند چشم انداز ۱۴۰۴ بوده است که تا ‌۳ماه دیگر این برنامه به پایان می‌رسد و هم‌اکنون یک برنامه چهار ساله برای این دوره در حال تدوین است که به‌زودی منتشر خواهد شد.

منتخب مردم شاهین‌شهر در مجلس دهم با اشاره به نیاز شهرستان برخوار به بیمارستان، افزود: در این شهرستان بیمارستان دایر وجود ندارد در این زمینه از وزیر بهداشت و درمان مجوز ساخت یک بیمارستان در شهرستان گرفته شده است.

حاجی‌دلیگانی اظهار داشت: زمین بیمارستان هنوز مهیا نشده ‌و به محض این که زمین تأمین شود اعتبار لازم به منظور ساخت آن اخذ شده و  بیمارستان دولتی راه اندازی می‌شود.