مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری استان اصفهان گفت: شهرداری های رویکرد خود در زمینه درآمد و هزینه را تغییر دهند و بدنبال جذب و مشارکت بخش خصوصی در زمینه های مختلف باشند.

به گزارش صدای برخوار ؛ مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری استان اصفهان گفت: شهرداری های رویکرد خود در زمینه درآمد و هزینه را تغییر دهند و بدنبال جذب و مشارکت بخش خصوصی در زمینه های مختلف باشند.
علی اصغر ذاکری در آیین تکریم و معارفه شهردار شهر دولت آباد اظهار کرد: با توجه به مشکل مالی در شهرداری ها، رویکرد جدید دفتر امور شهری و شوراهای استانداری حرکت به سوی درآمد پایدار برای برون رفت از بحران مالی است.
وی ایجاد رقابت و قدرت اقتصادی، خلاقیت در تصمیم گیری، در آمد پایدار، دقت و بررسی شرایط اجتماعی شهر، توجه به حفظ محیط زیست و بررسی شرایط زیست محیطی، رسیدن به شهر هوشمند و همکاری و تعامل کارمندان، شوراهای اسلامی و شهردار را بهترین راه های رونق بخشی به شهرداری ها نام برد.
مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری استان اصفهان گفت: شوراهای اسلامی وظیفه نظارتی دارند و برای پیشبرد برنامه های شهری و پیشرفت باید طبق قانون فعالیت کنند و اجرای دقیق برنامه های سالیانه خود را از شهردان بخواهند.
در ابتدایی این آیین سرپرست فرمانداری برخوار با تسلیت وفات حضرت فاطمه معصومه (س)گفت: شهر دولت آباد در عرصه های مختلف علمی ،فرهنگی، ورزشی، دفاع مقدس، جانبازان، شهدا و علما در استان اصفهان سرآمد است و جزء ۲۰ شهر شهید پرور در کشور است.

محمد حسن قمی در ادامه از تلاش های حمید رضا فدائی شهردار سابق قدردانی کرد و از اقدامات انجام شده در زمان وی را پیگیری برای تصویب اتصال بلوار جانبازان دولت آباد به اصفهان با نام برد.
وی از شهردار جدید دولت آباد خواست با عزمی راسخ پیگیری لازم برای تملک و آزادسازی اراضی و اجرایی شدن بلوار جانبازان شود.
در ادامه حجت الاسلام سید حسین محمود آبادی امام جمعه دولت آباد در ابتدای این آیین؛ تلاش بی وقفه و همدلی و همفکری شهردار جدید با اعضای شورای اسلامی شهر دولت آباد برای خدمت رسانی بیشتر به مردم و رفع محرومیت از چهره شهر دولت آباد را خواستار شد.
در ادامه حمید رضا فدایی شهردار سابق دولت آباد گوشه ای خدمکات یکساله خود در شهر دولت آباد را بیان کرد و حسن حجتی برنامه های خود برای تصدی شهرداری دولت آباد را نام برد و خواستار همراهی و همفکری مسئولان و مردم و پرسنل شهرداری شد.
در این آیین طی حمکی از سوی عباس رضایی استاندار اصفهان حسن حجتی به عنوان شهردار دولت آباد معرفی و از تلاش یکساله حمید رضا فدایی تجلیل شد.
حجتی پیش از این بعنوان شهردار فولاد شهر، مدیر عامل شرکت عمران و مدیر ساماندهی ناژوان را در کارنامه خود دارد و حمید رضا فدایی به عنوان معاون خدمات شهری شهرداری شاهین شهر معرفی شده است.
این آیین با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در تالار فرهنگی اجتماعی شهرداری دولت آباد برگزار شد.

/انتهای پیام/